2014. november 23., vasárnap

Újdonság: Ötletláda, a Ti ötleteiteknek!

Sziasztok! 

Mindig is szerettem volna egy külön részt biztosítani Nektek arra, hogy lehetőség legyen folyamatosan visszajelezni és ötletet adni mind az én, mind a Ti szemszögetek alapján. 
Most kitaláltam azt, hogy egy Google űrlapon keresztül szeretném megvalósítani ezt az egészet, és attól függően, hogy mennyi kérés, vagy észrevétel érkezik, még azt is elképzelhetőnek tartom, hogy bizonyos időközönként jelentkezzek a viszont válaszokkal pl. miért nem tudom megvalósítani az ötletet, vagy hogy igen, meg tudom valósítani mert ez és ez van. 



Egyelőre azt találtam ki, hogy 5 észrevétel/ötlet után fogok írni 1 ilyen válaszolós bejegyzést, de mondom, ez nagyrészt Tőletek is függ inkább. Mert a visszajelzések fontosak, de nem túl sokat érnek, ha a kommunikáció csak egyoldalú és nem tudjuk hogy a másik mennyire fogadta be az üzenetünket. Úgy gondoltam, emiatt lehetne szükség egy ilyesmire a blogon is, így akkor már nem csak a kérdőívezés során tudnám meg a kívánságokat, ráadásul lenne egy külön hely csak erre a célra is, ami talán rendszerezés szempontjából sem lenne utolsó a számomra.

 Arra kérlek titeket, hogyha kifejezett kérésetek, ötletetek, észrevételetek van, akkor azt egy kicsit jobban írjátok körül, mint 1-2 szó, jobban örülnék 1-3 mondatnak is akár, vagy példának is. Így szerintem jobban célba is ér minden, főleg Nálam! :) 

Az űrlap névtelenséget biztosít, bár szeretném ha nem élnétek ezzel vissza ezzel rosszindulatúan. Ez természetesen nem azt jelenti hogy ne írhatnátok negatívat. vagy olyasmit amin fejleszthetnék, mert bőven van mit, ezt én is tudom. Annyi a lényeg, hogy ne az legyen mint múltkoriban, hogy: Min lehetne változtatni?, valaki meg bevágta hogy a szerkesztőt le kéne váltani a b*d*s k*rva anyjába. Az azért nem túl helytálló és csak rosszindulat, megbotránkoztatás áll mögötte, aminek tényleg nincs értelme és létjogosultsága ilyenkor. :) 

Remélem ez a kis újítás is csak a blogon lévő közösség és az én hasznomra is válik és jobban össze is hoz Bennünket! A bejegyzés után pedig igyekszem valahol az oldalmodulnál helyet találni neki, hogy könnyen kiszúrható legyen! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com