2014. december 14., vasárnap

2014 Decemberi nyereményjáték nyertese

Sziasztok!

Nagy örömmel jelentem, hogy lezajlott a nyereményjáték, összesítettem a jelentkezőket és sorsoltam is.
Viszont, egy kicsit szomorúan érzem magam, mert hallatlanul sokan nem írtak meg minden kért /javasolt adatot a jelentkezésükkor, és a megerősítő szöveget sem sikerült mindenkinek bemásolnia, így jó néhány ember jelentkezését el kellett utasítanom. Volt aki csak a nevét adta meg, pedig e-mail címet is kértem, és direkt nem az oldalon jelentkeztetlek Titeket, hanem egy űrlapon, hogy az e-maileteket ne lássa illetéktelen személy és hogy ne kapjatok spam leveleket sem, de úgy tűnik, valaki szerint ez sem biztonságos. Így viszont, nem tudom, hogyhan érthesíthetném az illetőt, ha esetleg ő nyerne..Talán a telepátia vagy valami varázslat által!? :)
Remélem következő alkalommal azért figyelmesebbek lesztek és így majd mindenkinek öröm lesz a játék! :)




A szerencse most a 16-os sorszámú versenyzőnek kedvezett, aki nem más mint Petra Toldi! (Vicces egyébként, mert a 16-os számhoz nekem is sok közöm van/lesz, úgyhogy ezt felfoghatjuk ilyen végzetszerűségnek is.) Írok egy e-mailt Neked hamarosan, kérlek majd írj vissza minél hamarabb a címeddel, hogy a csomag hamar megérkezhessen Hozzád!

A csomagot még kiegészítettem egy Moyra körömlakkal és egy Balea White Passion testápolóval!

Nagyon köszönöm, hogy idén is játszottatok az oldalon, nagyon jó érzés, főleg az, amikor tényleg az látszik a jelentkezések számánál, hogy nem csak a nyereményért iratkozik fel valaki, pláne ha még 1-2 kedves sorral értékeli is az oldalt (és néha napján még engem is)! Bízom benne, hogy idővel eljuthatok egy olyan szintre, amikor már többeteket ajándékozhatlak meg akár Karácsony környékén, vagy a Blogszülinapján is!

2 megjegyzés:

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com