2015. június 2., kedd

A blog | Kérdőív 2015

Sziasztok! 
Idén egy kicsit megcsúszott ez a kérdőíves dolog, de ennek ellenére nagyon örülnék a visszajelzéseiteknek a blogról, vagy éppen rólam. Fontosnak tartom a kommunikációnak ezt a fajtáját, mert ugyan nem tudok mindent betartani, de nagyon sokszor tök jó ötleteket kaptok, vagy olyan meglátásokkal találkozom, amibe én, mint szerkesztő bele sem gondolok sokszor a helyzetemből adódóan. 

Ráadásul, idén +2 esélyt is lehet vele szerezni a nyereményjátékoknál, igaz egy enyhe kikötés van hozzá: lehetőleg ne sablonos dolgokat írjon az, aki szeretné számíttatni ezeket az esélyeket, mert egy "sztem jó az oldalhoz" nem fogom elhinni, hogy tényleg körülnézett az illető, és megerőltette magát. Persze, örülök a visszajelzéseiteknek, de próbálom kikerülni, hogy illetéktelenek kezébe kerüljön +2 esély, inkább olyan kapja meg, aki egy kicsit ugyan hajlandó volt dolgozni érte, hasznos dolgokat írt, vagy világított rá. Ez NEM azt jelenti, hogy az oldalról ne lehetne rosszat írni, tehát a félreértések elkerülése miatt leszögezem, hogy ez a kérdőív Miattatok van, illetve nekem is ez egy jó visszajelzés a blogról, annak előnyeiről és hátrányairól és ha szükséges, akkor az esetleges változtatni valókról. 

Köszönöm, ha kitöltitek a kérdőívet, én nagyon örülnék neki, ha a tavalyi rekordot megdöntenénk, akkor 21-en vettétek a fáradtságot, hogy kitöltsétek. Az idei cél a 22 ember, de természetesen, nagyon jó néven veszem, ha többeteket érdekel az oldal, annak sorsa vagy éppen az, hogy mi történik az oldalon. Együtt is alakíthatjuk úgy a blogot, hogy nagyjából passzoljon az én igényeimhez és a tiétekhez is, ezért szerintem nem érdemes elzárkózni a kitöltéstől. Hajrá! :)

A kérdőívet 2015 július közepéig meghagyom, a válaszokat eddig fogadom, ezután lezárom. Ha érdekelnek az eredmények, akkor jelezzétek kézzel-lábbal-dudával! Tavaly valamiért elmaradt az értékelő bejegyzés, de idén, ha igény van rá, akkor elkészítem. Elvégre, ez Titeket is érint. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com