2015. június 15., hétfő

A blogszületésnap margójára| II. kör: Realash szempilla kondicionáló

Sziasztok! 

Az első kör alkalmával 4 körömlakkot nyerhettetek az Avon Hungary Kft. jóvoltából. A jelentkezés lezárult délben, de itt jön a második kör! Este pedig sorsolok, úgyhogy azért fel lehet nézni a blogra ma még egyszer, hátha pont Neked kedvezett a szerencse...:)

A mostani nyeremény egy darab Realash szempilla kondicionáló a Realash felajánlásából, a számotokra. A nyereményt futárszolgálat fogja kiszállítani, így a játékra határon túli jelentkezőket is szívesen várok, mert ez most nem akadály!





A játék feltételei:
Láttam, hogy nem szeretitek a megosztásos dolgot, így mostmár nem teszem ezt kötelezővé, de plusz esélyért felkínálom a lehetőséget.
A játék feltétele mindössze annyi, hogy kettő platformon kövessétek a blogot. Ez a kettő a GFC és a Bloglovin', mindkét követési nevetek kérlek írjátok le azért, ha ugyanaz, akkor elég egyszer leírni, rá fogok jönni, hogy az az!
A játékban határon túli személy is részt vehet, nem muszáj magyarországi címmel rendelkezni!
A játék ideje: 2015. 06. 16.-2015. 06. 25. 19:00
Sorsolás:2015. 06. 25. estefele, a blogra és Facebookra is kikerül a nyertes neve
A nyertesnek 1 hét áll rendelkezésére jelentkezni a blog e-mail címén (szepsegcsakneked@gmail.com), ha ezt elmulasztja, akkor újra sorsolásra bocsátom a terméket!
Éééés a legfontosabb : elezzétek a doksiban amit jelezni kell!:) -> A plusz esélyeket ne felejtsétek el, és a megerősítő mondatot se, ami most így néz ki:
A nyereményjáték szabályait elolvastam, tisztában vagyok a plusz esélyekkel és azok feltételeivel is! 



Plusz esélyek:
- +3 esély ha megosztjátok Facebookon ezt a bejegyzést
-+3* esély ha kitöltitek a Blog Kérdőívet. Aki már kitöltötte, annak itt automatikusan jár a 3 plusz esély, nem kell újra kitöltenie a kérdőívet, csak ne felejtsétek el jelezni a doksiban! :)
A kérdőívről: Aki nem töltötte még ki, de élni szeretne a 3 plusz eséllyel itt, az vegye valamilyen szinten komolyan a kitöltést. A sokat puffogtatott sallangra nem vagyok kíváncsi, hogy odaveti valaki hogy: sztem jó az oldal, nem kell semmit változtatni. Ilyet tényleg bárki tud írni, meg sem kell erőltetnie magát. Én a véleményetekre vagyok kíváncsi, legyen az pozitív vagy negatív, vagy a kettő együttesen és ha úgy alakulna, nem szeretném ha csakis a nyeremény miatt töltené ki valaki (majd nyerné meg a játékot olyasvalaki), aki csak immel-ámmal odavetett valamit. Ez nem lenne fair a tisztességesen játszó társakkal szemben, így igyekeztem olyan szabályt kitalálni amivel tényleg azoknak kedvezhetek akik tisztességesen állnak hozzá a folyamathoz. Az előző játéknál sem fogadtam el annak a plusz esélyt, aki azt írta sztem jó az oldal (így!), mert tisztáztam a feltételeket már az elején, pont ugyanezt a példát hozva, hogy ezt ne. Remélem nincs harag, szerintem korrekten jártam el, le volt írva minden.
Itt a link a kérdőívhez

*2 esély volt az előző játéknál, de összeadva így 6 esély jönne össze az összesítésnél. Nem akartam, hogy vallási okokból kifolyólag valaki a rosszat lássa bennem a nagy számok törvénye alapján, emiatt kitoldottam 3-ra az esélyek számát, így az összesen szerezhető esélyek száma 7. Az előzőleg kitöltött személyeknek természetesen 3 esély jár így is! 

Sok sikert mindenkinek! Remélem Ti is nagyon várjátok a harmadik kör kezdetét, és a második fordulóhoz is kedvet kaptatok!
Addig is, írjátok le, hogy milyen emlékeitek vannak a bloggal kapcsolatosan! Elvégre, ez itt a nosztalgia helye most (is)! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com