2015. szeptember 20., vasárnap

Egy új variáció szárazsamponra | Oriflame

Sziasztok!

Az Oriflame is piacra dobta a maga kis szárazsamponját, aminek az első kiadása a HAIRX Volume Boost Dry Shampoo nevet kapta. A nevéből adódik hogy ez egy volument is adó példány. A júniusi magazinban láttam, hogy bevezető áron 999 HUF-ért dobálják az ember után. Bíztam benne, hogy egy jó alternatíva lehet a régi, Balea epres szárazsamponom után, így végül beadtam a derekam, megrendelésre került, és vártam mint a Messiást. Hogy beváltotta-e a reményeket? Pár sorral lejjebb kiderül.



Ár: 1200 HUF-akciósab 899-999 HUF szokott lenni
Mennyiség: 150 ml
Beszerezhetőség: Oriflame tanácsadónők, Oriflame kisebb boltok (pl. a Blaha Lujza téren lévő Skála áruházban is lehet rendelni és van néhány termékük is ott)*2015 márciusi adat* 

A fehéres-lilás, enyhén elegáns csomagolás egészen pofásra sikeredett szerintem, talán szebb éke a fürdőszobának mint a régebbi szárazsamponos próbálkozásaim. Bár a külcsín semmit sem ér, ha a belső egy értékelhetetlen vacak, így nagyon gyorsan kezelésbe is vettem a flakont. Sűrűn jegyzeteltem a használatot illetően, kérlek olvassátok el a legelső benyomásokat is, és a későbbieket is!

Rövidtávon
Az első benyomások elég furcsák voltak nálam, ugyanis ha jól emlékszem nem tüntetik fel a flakonon, hogy ilyen málnás pez cukorka illatú a cucc, ami kijön belőle. Szerintem a blogon már kiderült, hogy a málnát enni sem szeretem, pláne nem magamra kenni, így egy kisebb hideg zuhanyként ért ez a tény. Felkötni nem fogom magam, nyugi! De aki tudja magáról, hogy nem szereti a málnás dolgokat, jobb ha tudja, hogy ez az illat a nap feléig kísér, érezhető. Én hozzászoktam már. Tudjátok, ez a vagy megszoksz vagy megszöksz effektus... 
Az első használat után, viszont egészen meglepődtem, mert a hajon nem látszik annyira a száraz sampon jellege, inkább csak az, hogy igen, fel lett frissítve a frizura. Egy átfésülés azért nem árt. A por szépen felszívja a zsírosságot amúgy, ezen meglepődtem, és ez volt az a pont hogy elhatároztam talán nem kellene szemellenzővel járnom, ha a málna illatáról van szó.


Hosszabb távú tapasztalatok
Sajnos a málnaillat nem tűnt el a flakonból, de annyi baj legyen. Kicsit, mintha a fújókával könnyebb lenne bánni, nem kell olyan erősen nyomni ( a Balea-s epres és zöld száraz samponhoz viszonyítva!). Ezt több ponton jónak találom, legalább nem lódul meg olyan könnyen az ember keze később és most már tudom hogy nem csak a háztartási kütyük lehetnek energia takarékosak, hanem én is! :) 

Az első használatok valamelyikén kicsit többet fújtam a kelleténél, enyhén viszketett a fejbőröm, de allergiás reakciót nem váltott ki ezen kívül. Ha megszalad a kezetek a használatot illetően, hajlamos lesz egy kicsit porozni a hajatok és érezhetően meglesz" a van valami (a levegőben) a hajatokon " érzés, hogyha végigsimítjátok a kezeteket rajta, érezni fogjátok a port, a kezetekről is le fog jönni az anyag, úgymond felkukacosodik. Ez nem szép, de legalább nem látszik a hajon, akadályozni nem akadályoz. Én azt sejtem, hogy egy jóval vastagabb filmréteggel vonja be így a hajszálakat, mintha takarékosan használná az ember. 
Rendellenességet nem tapasztaltam, egyedül az szúrt később szemet, hogy a flakon az csak 150 ml, a jól megszokott 200 ml-es adagolások helyett, az árak viszont néhanapján akciósak szoktak lenni az Oriflame háza táján. Eredeti áron például nem venném meg, olyankor 1200-1300 magyar (csak a történelemben) királyi forintért vesztegetik, amit erősen drágállok. 




A mostani magazinban pl. láttam, hogy nem ez a lila, dúsító szárazsampon szerepelt, hanem egy zöld, kifejezetten zsíros haj kordában tartására szakosodott új darab, úgyhogy azt is volt képem a kosaramba tenni, az előző jobb tapasztalatok után Pláne, hogy az ára most 899 HUF, ami ugyan se nem jó, se nem rossz szerintem, de még mindig szívesebben adok ki 900 forintot kevesebb anyagért, amiről tudom, hogy jól működik, minthogy vegyek egy olyan terméket 1200-1500-ért, ami finoman szólva nem váltja be az ígéretét, sőt, ne adj Isten több gondot okoz, mint amennyire segít a megoldásban... 

Egyedül a kis kiszerelést tudom felhozni hátránynak. Viszont hatalmas előnye, hogy a sötétebb hajon nem látszik meg a használata annyira, mint más száraz samponok esetében, így akinek hasonló problémája van, az jó vásárt csinálhat(ott). Az új verzió remélem legalább annyira szuperál, mint az előző, főleg hogy ez a zsíros hajúakra van specializálva! 

Na és akkor következzék az elmaradhatatlan előtte-utána duó. Nem tudom, hogyan csinálom de mindig sikerül a legramatyabb formában lefotózni a hajam állapotát, tekintve hogy már megint egy 5 napos ciklust sikerült lekapni...Ha már lúd, legyen kövér nem igaz? Ilyenkor mindig azzal vigasztalom magam, hogy sikerül legalább a legélesebb körülmények között tesztelni a terméket. Legalább az utána rész remélhetőleg jól látszik. Most a testvér volt a fotós, úgyhogy várjuk a visszajelzéseket, hogy megfelelő-e ebbe a munkakörbe. :D 

*Annyi megjegyezni valóm van, hogy a második előtte-utána lévő fotón, ha jobban megnézitek az hozzátok legközelebb eső hajrész az olyan idétlennek tűnik, mintha nem dolgoztam volna el rendesen a szárazsampont, de ez nem így van, direkt kétszer átmentem rajta a törülközős módszerrel és a fésűvel is, úgyhogy nem tudom mi a túró történt, konkrétan agyérgörcsöt kaptam amikor megnyitottam a képet. Lehet túl közelről próbálkoztunk, nem tudom mi történhetett.


* leírás fentebb 




Ti hallottatok már száraz sampon fronton az Oriflame-ről? Mit gondoltok, megállná a helyét az agyon hype-olt márkák mellett? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com