2015. november 9., hétfő

Sante alumíniummentes dezodor | Tapasztalatok

Sziasztok!

Az alumíniummentes sorozat következő tagjához érkeztünk. Még régebben volt lehetőség tesztelésre választani a cégtől, én a dezodor mellett tettem le a voksomat, mert ódákat zengtek róla és természetesen nekem muszáj mindenre rámozdulni ami káros anyagoktól mentes dezodorálást ígér. 


A termék maga vegán és állatkísérlet-mentes, utóbbi nagyon is ínyemre van, szeretem ha egy cég gondol erre is. Nem létszükséglet ugyan nálam, de ha két termék hatásban hasonló és árban csak minimális különbség van, akkor egyértelmű, hogy az állatkísérletmentes darabot fogom választani.
Az üveg 50 ml-es, golyós kiszereléssel. Felkenve elég balzsamos érzetet nyújt, nem az a vizes bázisú, amit sokan megszokhattak. Ebből a szempontból mindenképpen eredményes nálam, mert a hónaljnál a bőrt érezhetően ápolja is ez a balzsamos formula.


A dezodoráló hatása viszont elég változatos az eredményeket tekintve. A túlfűtött lakásban tartózkodás akadályát nem vette túl gördülékenyen, főleg ha pl. erőteljesebb mozgást is végeztem (takarítás, rakodás), itt azért a nap végére sajnos volt némi izzadságszag, igaz, legalább nem kiterjedt körben, mindenkit orrba csapva. Inkább úgy mondanám, hogyha direkt szaglássza magát az ember, nem lesz elragadtatva túlzottan. Talán ezen a problémán egy újrakenés segíthetett volna, de én a dezodor valódi erejére voltam kíváncsi most, így nem alkalmaztam újrakenést.
 Ha egészséges idő uralkodik a zárt helyiségekben, akkor jól szuperált mozgás alkalmával is, bár itt a nap végére sajnos megkopik az illata, ami amúgysem túl erős vagy zavaró.Itt inkább  a semleges illatok voltak jellemzőek, néha egy kis illatmaradványt sikerült felfedezni, de csak a dezodorból, tehát kellemetlen szag nem volt.
A termék leírása szerint az illat maga bio zsályalevél-, makadámdió- és sóskakivonatból áll.
Az illata számomra semleges, a leírásban szereplő sóskát nem érzem, nem kell félni tőle, viszont a zsályalevél érezhető, talán ennek az illata vehető ki a legjobban.

A legmegnyerőbb tulajdonsága szerintem abban rejlik, hogy hiába áll a második helyen a denat alcohol az összetevő listán, egyáltalán nem csíp a dezodor, frissen borotvált hónaljon sem, ami abszolút kellemes meglepetés volt a használatkor. Lehet, hogy az összetevők százalékán is múlik a dolog. Sajnos volt olyan alumíniummentes dezodorom, ami hatásos volt eléggé, de az alkoholtartalmát megéreztem néha és bizony csípett. Elképzelhetőnek gondolom, hogy itt az összetevők aránya is másabb lehet, vagy valamelyik összetevő kicsit visszavesz az alkohol erejéből. Persze, ez kicsit hátrányára is válik a terméknek, mert a dezodoráló hatása valószínűleg emiatt gyengébb valamivel.



A legjobban szerintem enyhe időben használható, aki nem izzadékony, annak hosszabb távú barátságot érdemes lehet vele kötni, főleg ha prioritás az alumíniummentesség. Egyedül szerintem az ára lehet elijesztő, bár talán megnyugvást adhat a következő infóm: egész sokszor kentem magamra a terméket, de még így is a terméknek a bő 2/3-a megvan.
Nem hagy nyomot a ruhán, próbáltam feketével, rózsaszínnel, lilával, barnával, kékkel stb.., egyedül hófehér ingen nem mertem bevetni, mert alapból kényesebbek az ilyen színű dolgok és a mostani kedvenc ingem nagyon sajnálnám ha esetleg mégis elszíneződne. Ilyen szempontból nem mertem vásárra vinni a bőröm (vagyis az ingem), remélem nem haragszotok érte! 

24 órát tényleg kibír enyhe időben és egészséges környezetben, az a tapasztalatom. (Egészséges környezet nálam: Nem, nem a 25-27 fokra felfűtött ház/lakás, ahol mindenki olyan fázékony, hogy még így is pulcsiban van, de hozzá még pluszban megerőltető mozgást végez, itt szinte biztos, hogy a termék elhasal-ezt kalkuláljátok bele.) 
Viszont félek, hogy az ára maga, annyira kimagasló lehet, hogy sokakat elvadíthat az esetleges vásárlástól. Kevésbé izzadósaknak ajánlom, illetve azoknak is, akik most kezdenének megismerkedni az alumíniummentességgel, és ezt főleg a balzsamos formulája és az alkohol kevésbé érezhetősége miatt mondom, mert tényleg más, mint a felvizezett darabok. De egy izzadékony embernek nem biztos, hogy ez lesz a ténylegesen jó választás, éppen ezért egy alapos utánanézést érdemes megejteni, hogyha van sorstárs, ő hogyan viszonyul hozzá.

A Sante termékek elérhetőek a Müller drogériákban, bioboltokban és online webshopokban. 

A termék stresszes izzadásbeli hatásairól nem tudok beszámolni, mert a tesztelési időszak alatt ilyen impulzus nem ért, ezt vegyétek figyelembe!

A terméket tesztelés céljából kaptam, de a termékről alkotott véleményemet nem befolyásolta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com