2015. december 31., csütörtök

3 blog, amit kiemelkedően hasznosnak éreztem 2015-ben |Személyes

Sziasztok!

 Szerencsére a Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közössége igazán sokszínű, így a csoportban elég sok blog képviselteti magát és mindig sikerül egy új gyöngyszemre találnom. Ha úgy tetszik, én innen szoktak mazsolázgatni, hogy mit olvassak. Persze, most egy régi kedvenc ugyan vissza fog köszönni itt, de a másik két blogot a csoportnak köszönhetően ismerhettem meg és váltak a böngészési rutinom részévé. Nekem sokat jelent az, hogy hosszabb idő után is jó szívvel tértem vissza az adott oldalakra, és nem éreztem idegennek magam a sorok között, írjuk ki így egymás közt: jó volt olvasni a szerzők gondolatait, nem éreztem magam rosszul. Nekem ez fontos, mert nem vagyok egy ragaszkodó típus, főleg nem ha blog olvasásáról van szó, ezért gondolom nagy dolognak azt, hogy kitartottam az adott blogok mellett majdnem egy év/több év elteltével is. A lista, jövőre bővül...szeretnék ebben a hitben a következő évbe tekinteni!
Azért is választottam ezeket a blogokat, mert szerintem mindegyikük egy igazi egyéniség, és közös bennük, hogy igyekeznek hasznos, gyakorlatias tanácsokkal ellátni az élet különböző területein az olvasóikat. Én nem szeretem a félrebeszélést, így naná, hogy jól érzem magam ilyen gyakorlatias tippek, tanácsok, életvezetés, beauty szekció olvasgatás közben! :) Kezdem is az első bloggal...

Ugyan nem a legmegnyerőbb a blog kinézete szerintem, ennek ellenére elég sok hasznos életvezetési tanáccsal látja el az olvasót Jánosi Valéria. A témák változatosak, van konfliktus kezelés, párkapcsolati válság, vagy a kettő együtt, sajnos néha kéz a kézben járnak. De ezenkívül a kör még kibővül az önbizalom, a mérgező szülők és más egészen komoly témákkal is. Nem beszél mellé, nem ír litániát, egyszerű megfogható tanácsokat ad, így akinek nincs ideje sokat olvasgatni annak is kell lennie 2 percének arra, hogy elolvasson legalább 2 bejegyzést naponta. Másik 2 perc pedig elég arra, hogy el is gondolkodjon az olvasottakon. :)

Biztos vagyok benne, hogy a következő sorok blogja igazán nem lesz idegen sokatok számára, én mégis úgy érzem, hogy említést kell tennem róla itt is. Viki szerintem az egyetlen olyan blogger, akit évek óta olvasok és figyelemmel követem a munkásságát, mert abszolút irány- és példamutató az, ahogyan a blogját vezeti. Változatos témákban ír, sokféle teszt bejegyzés kap helyet nála, mindezt úgy, hogy igazán sok újdonságot mutat be az olvasóknak. Nagyon sok terméket az ő ajánlására veszek, hogyha éppen Koreából rendelnék valamit, nem véletlenül van ez így. Iszonyatosan sok munka van a blogja mögött, ez a képeken és a leírásokon túl a sok-sok belinkelt lehetséges beszerzési helyek felkutatásában is megmutatkozik. :)


Inspirációs, motiváló blog, pozitív és változatos ötletekkel, Nagy Tímea által. Nagyon nagy tenni akarás van a hölgyben, megvalósít, készít, tervez és szerintem a szép érzéke is rendben van. Nekem tetszik, hogy néha még a spórolásra is gondol a szerző, és egy-egy ötletlét elszórva megosztja azokat a nagyközönséggel, cseppet sem unalmasan. Ráadásul mindezt úgy teszi, hogy egyáltalán nem érzem erőltetettnek, vagy éppen megjátszottnak azt amiről éppen ír. Biztos vagyok benne, hogy hatalmas szívvel, gondosan megtervezve ír arról, ami éppen foglalkoztatja, vagy ami úgy gondolja hogy minket olvasókat érdekelhet. 

Jövőre pedig remélem, hogy minimum 5-6 tagúvá bővül ez a lista! Ha Nektek is van olyan blogo, amit olvastatok ebben az évben és nagyon kiemelkedő a számotokra, akkor nosza rajta, osszátok meg velem is! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com