2015. december 27., vasárnap

A késve kikerült kívánságlista | A beauty szekció

Sziasztok!

Sohasem volt szerintem még ilyen karácsonyis nagykívánságlista a blogon. Így 3 év után, rájöttem, hogy talán valami iránymutatást illene adnom a Jézuskának. Vagy a Télapónak. Vagy saját magamnak, mert úgy az igazi buli! Bár kicsit önzőnek hat, ha az ember karácsonyi ajándékot vesz magának, én azért idén is benevezek 1-2 dologra biztosan. Hogy mi lesz az, majd a lista folyamán jelzem, de nagy meglepetést nem fogok okozni! Egyébként, most jutok oda, hogy kikerüljön a bejegyzés a piszkozati státuszból, amikor épp Karácsony derekán járunk elmúlt...annyira tipikus. Inkább gyorsan listázok és pörgetem a billentyűzetet!

Lancome-La vie est belle-Légere
Mostanában nagyon rákaptam erre az illatra, ha a Müllerben járok, mindig sikerül a papírosra fújnom belőle, és viszem, cüngölöm magammal, mint egy rossz vándor. De általában ebből a Légere fajtából! A többi egyáltalán másképp adja vissza azt az illatot, ami olyan megnyugtatóan hat, és teljes eleganciát kölcsönöz. Mondjuk az original La vie est belle is jót tesz az orromnak, ez tagadhatatlan. Pedig, az apró változtatásokkal azért annyira nem lehet engem eltántorítani, főleg parfümök terén. Na, a kivétel itt erősíti a szabályt! Szerintem egyedülálló, kifinomult és több élethelyzetben is megállja a helyét a parfüm maga, nekem pont ez a nagybetűs NŐ, ha egy kicsit erőszakosan akarok fogalmazni. Valószínűleg emiatt vágyom rá annyira. Az ára eléggé rémisztő, de egyszer úgyis megveszem, ki fogom spórolni rá az utolsó fillért is. De nem most és lehet nem is jövőre, hanem kicsit később.



Bruno Banani-Made for women-pipa
Már az EDT üvege tavaly is a polcomon díszelgett és cirka 3 hónap alatt a 90%-át elfújtam, annyira szeretem az illatát. Kérdés, hogy miért került fel erre a listára? Nincs? Én is úgy gondoltam, ám! A DM 50%-os parfümvásárán szereztem be, immár a 20 ml-es, tartósabb verziót. Eredetileg a 75 ml-es EDT-ért indultam meg, de nem volt a boltok polcain, így a rendes parfüm mellett döntöttem.

Körömnyomdázó készlet-pipa
Tavaly óta érdekel a körömnyomdázás, de sosem jutottam el odáig, hogy ténylegesen foglalkozzak vele. Ismeritek a kézügyességem és már szóvá is tettétek ask.fm-en, ezért is adtam be nehezen a derekamat. De úgy tűnik, idén ez lesz a fa alá betéve, pár nyomdalemezzel együtt. Már ki is próbáltam, amit ki tudtam, hát nem volt felhőtlen az örömöm, de utólag rájöttem, hogy jobb, hogy nem egy 300 forintos gagyi utánzatot vettem meg. Tényleg felhőtlen az élmény, ha ezzel próbálkozik az ember, másodszorra legalábbis jobban vettem az akadályokat.
A kép forrása innen

A nyomdázó lemezek közül  pár darabot kinéztem (tényleg!:)), de elég ingadozó vagyok ilyen téren jelenleg, így mindig a pillanat hevében választok kb.- erre így rájöttem. Apropó, ha valaki szeretne Moyou lemezeket rendelni külföldről, szívesen becsatlakozom a jövőben! Csak szóljon időben. Mondjuk most!

MAC-Pink plaid rúzs-pipa
A legutóbbi látogatás alkalmával már ez a tétel is ki van pipálva a sorban, de legalább látszik, hogy nem hiába került fel a listára, tényleg szerettem volna a magaménak tudni.
Mindig is kerestem egy nagyon szép rózsaszínes beütésű rúzst, ami kicsit visszafogott, kicsit mégsem az, látszik is az ajkakon, meg nem is. Tudjátok a Mátyás királyos mese: hozzon ajándékot is meg nem is, gyalog jöjjön, de mégse. Belegondolva, lehet rosszabb vagyok mint a reneszánszot behozó népmesei figura. Mindenesetre nagy kívánságlistás darab volt ez, amikor egy üzlet látogatás során Meával végigpróbáltunk a kezünkön vagy 7-8 rúzst, és tök véletlenül akadtam rá. De amikor megtaláltam, akkor már tudtam, hogy Mohácson kevesebb veszett anno, ha én ezt most hagyom elúszni. Látszik, hogy hiányzik a történelem mint tantárgy, így visszaolvasva. Jobb hasonlatokat viszont nem tudok írni, úgyhogy kénytelenek lesztek jóllakni Mátyással meg a mohácsi vésszel.:)

LUSH-Cinders fürdőgolyó-félig pipa
Két éve mindig beszerzek belőle magamnak, mert lassan tényleg hagyomány lesz belőle, hogy a fürdőszobában kell lennie ilyenkor egy darabnak. A LUSH téli leárazásaikor igyekszem mindig lecsapni egyre.

Ezen kívül egy tökéletes, kötött bordó pulcsi vár még a sorára, hogy megtaláljam a boltok polcai között. Valamikor a jövő leárazásaikor igyekszem légiós erőimet összpontosítva, egy hordható darabot kifogni.

Nyugtassatok meg, hogy nem volt azért olyan hosszú és nagyravágyó ez a lista, mint amilyennek tűnik! Bár, legalább biztos lehetek benne, hogy olyan dolgok kerültek a fa alá, amiknek jó hasznát tudom venni és valóban érdekeltek már egy ideje.

Nektek megvalósult valami a kívánságlistátokról? Mit pipálhattatok ki? :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com