2015. december 29., kedd

Garnier Fructis Goodbye Damage sampon&balzsam | Tapasztalatok




Sziasztok!

A Glamour napokon végül csak-csak vettem valami számomra újdonságot is, az egyik ez a sampon-balzsam kombó volt, amiről ígértem egy kis info áramoltatást is a blogon. Ennek a kötelezettségemnek (és mert volt, aki külön kérte!) eleget téve, igyekszem a legpontosabban leírni, hogy miket tapasztaltam

Első körben leszögezem: nem szoktam egy márkától sampont és balzsamot is használni. Vagy 2 in 1 megoldom egy univerzális darabbal, vagy két külön márka, külön terméke igyekszik betölteni a szerepét nálam. Most van X év után először az, hogy ugyanazon márka, ugyanazon termékcsaládja közül két termékkel megpróbálkoztam. Ezt is csak azért, mert Glamour napokon féláron voltak a termékek és többet is lehetett hozni. 350 forintért a hülyének is megéri elhozni ezeket, hát még nekem...na jó, ebbe ne menjünk bele részletesen. 

A samponról pár mondatban
Nem vagyok meggyőzve róla, hogy egy termékcsaládnál fontos a sampon szükségessége, ha a balzsam és a spray, vagy mélyhidratáló pl. megvan, de ez az elméletem itt és most megdőlni látszik. Miért is? A sampon leöblítése után tényleg könnyebben kifésülhető a hajam, ezt aláírom, és valami különös módon azt is érzem, hogy előkészíti a balzsamhoz a hajzuhatagot. Az illata kellemes, de ez másodlagos szerintem, bár határozottan javít az ember kedvén. 


A balzsamról pár mondatban
A balzsam is rásegít arra, amire kell, a haj tényleg könnyebb és simább lesz a hajmosás után, mondhatni kicsit légiesebb. Maga a krém elég sűrű, kevesebb is elég belőle én egy diónyit oszlatok el a hajamon általában, és kb. 2 percig hagyom rajta. Az eredmény egyértelműen jobb, mint annak előtte, könnyű kifésülhetőség, a fényesebb sörény is helytálló megállapítás.Na de ezek csak a hajmosás utáni közvetlen benyomások, bőven van itt még a tejbe aprítani, így nem érhet véget a móka! 


Vannak más tulajdonások is, amik szembeötlöttek a használat  folyamán, ezek közül a legfontosabbakat igyekeztem kiragadni, egy csokorba összegyűjteni nektek, szemezgessetek, lesz miből:

- A sampon úgy érzem, hogy hajlamos elnehezíteni a hajat, nem tudom miért. Kicsit nehézkes az állaga, ez nem feltétlenül gond, én úgy érzem másodszorra nem biztos, hogy szívesen pénzt fektetnék belé hosszabb távra, hacsak nem fél áron szerzem meg. Van egy sanda gyanúm, hogy a néhai gyors zsírosodást is ennek köszönhetem, így szerintem akinek ennek hajlamos a haja, az hagyja ki a hancúrból ezt a pajtit. Érdekesmód, a balzsamtól ilyen bajom nincs, valószínűleg azért, mert csak a fülem második felétől igyekszem már balzsamozni a hajam. 

-  A sampon és balzsam jól működik az első napokban, nagyon szembetűnő a változás. Az első 3 napon érezni lehet még a kellemes kozmetikum illatot is, nálam ez egy pozitívum, de az már nem, hogy az első két napon szerzett fényesség és szépséges haj kárba vész a harmadik nap eljövetelekor. Mi több, megszűnik. Na mi van, beesett az eső? Szöszi került a mákos pitébe? Naná! Mert a káprázat csak két napig tart. Utána az eltöredezett hajvégek ismét előbukkannak, láthatóvá, észrevehetővé válnak. 
A termék javára egyedül azt tudom írni, hogy a bő két hónapos használat után, a hajam állapota nem romlott, tehát állapot szinten tartásra meglehetősen jó. Viszont, a több éve szívatott, festett, hőkezelt frizurát ez nem fogja rendbe hozni. Mi több, megkockáztatom azt feltételezni, hogy sérültebb hajon ez a mesebeli állapot csak az első nap lesz felfedezhető.
- Ennek a samponnak használatát a szárazabb, sprődebb hajúaknak tudom ajánlani, szerintem nekik tudna segíteni, valami pluszt adni a használathoz. Akinek normál vagy zsírosabb haja van, az inkább határolódjon el ettől a körtől.  

A végítéletem kimerül annyiban, hogyha dugdosni szeretne az ember valamit, arra jó ez a páros, valamint a károsodott haj szinten tartására. De pár év roncsolását esélytelen, hogy rendbe hozza akár rövidebb, akár hosszabb távon. Viszont, ha frissítő vágást vagy frizura vágást kértek, és utána ezt használjátok, megkockáztatom, hogy kevésbé lesz roncsolható a hajkorona és a hajvégek.
Megelőzésre, szinten tartásra a teljesítménye megelégedésre szolgál, tényleg egy szavam nem lehet ilyen téren, ha ez lenne a termék funkciója, akkor itt nem lenne semmi gond. A haj állapotán viszont nem javít. Ez nem feltétlenül lenne gond, hacsak nem istenségként lenne reklámozva a termék, márpedig így volt, meg amúgy is, sok munkanélküli fodrász lenne akkor a világon, ha ez a "1 hajmosással 1 év károsodását fordíthatjuk vissza" c. szöveg tényleg érvényben lenne, de  a realitás arcon csap mindannyiunkat: ilyen nincs.

Más módon lehet attól még hasznosítani, én például nem bántam meg hogy megvettem őket akkoriban. A samponról gondolom jelenleg azt, hogy nem éri meg a teljes kiszabott árat, de a balzsammal egy próbát bőven megéri tenni, mert egy jobban kihasználható tagja a termékcsaládnak.. Azt már mindenki maga kell eldöntse, hogy ez a darab megéri-e a pénzt.

Ti próbáltátok ezt a termékcsaládot? Hasonló vagy sokkal inkább eltérő tapasztalatokkal gazdagodtatok? 

4 megjegyzés:

  1. Én próbáltam. Sajnos szilikonos a termék, ezért éreztem ,hogy csoda történt a hajammal az első pár használat után....szerettem, de nem venném újra. Maradok a zöld szilikonmentes társánál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van szilikonmentes termékük? Mondjuk, most már minden márka előrukkol eggyel, aki nem, az meg elveszett. Szerintem sok más anyag is keveredett bele, ami szebbé hivatott tenné a hajkoronát, de csak ideig-óráig, ez itt a baj. :( Én meg azt hiszem maradok a Head&Shoulders-nél, kiegészítve néha 1-2 más samponnal.

      Törlés
    2. Persze, ennek a termékcsaládnak több is, ha jól tudom :)

      Törlés
    3. Van itt már minden, pedig úgy megszoktam már a rémisztgetést, hogy Garnier és Loréal tájékán ne nagyon keressek szilikonmentes terméket...de ezek szerint behozták önmagukat! :) Szuper, így már kicsit talán még nyitottabban fogok nézelődni ezek után náluk.

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com