2016. január 28., csütörtök

LUSH Haul | Volt egyszer egy leárazás, avagy a december vége olyan nekünk, mintha a Messiás szállna le közénk! :)



Sziasztok!

Eddig nem nagyon használtam ki az éves, egyszeri LUSH leárazást, de sosem késő elkezdeni. Ebben az évben kivételt tettem, és nagy gondossággal összeválogattam 1-2 terméket. Van, amivel nem okozok csalódást nektek (Hát igen, van amihez hűnek kell maradni, lásd: Cinder's fürdőgolyó ;)), de van ami szerintem meglepetést okozhat. Legalábbis volt, aki azt mondta, hogy fura választás tőlem az egyik termék. Hát kíváncsi vagyok a Ti tippjeitekre is, hogy vajon melyik termék az, ami fura tőlem!





Nightwing tusfürdő zselé
Kóla és citrus...nem rossz párosítás! Utóbbiakra tavaly óta rá vagyok kattanva. Igaz Halloween-nel kapcsolatos kollekció része ez a tusoló zselé darab, de ilyenkor ezek is leárazásra kerülnek, én meg élek a lehetőséggel. Ráadásul tusfürdő zselé...szóval nem feltétlenül kell hozzá kád, ez az!

Santa's ajakradír
Tavaly óta meg akarom szerezni, és akármerre mentem, 2-3 LUSH boltot is lejártam érte az előző évben, de sajnos az elfogyott jelzés mindenhol érezhető volt, így csalódottan mondtam le róla. A sors fura fintora, hogy idén bezzeg nem fogyott el ilyen hamar ez a termék!




Cinder's fürdőgolyó
A legjobb, helye van nálam, már harmadik éve. Ősszel voltam olyan kedvesen szemtelen, hogy rákérdeztem, sikerült-e eleget berendelni ebből a fürdőgolyóból az országba, mert a tavalyi készlet igencsak hamar elfogyott. Azt hiszem nem biztos, hogy őszinte a válasznál adott mosoly. :D



Intergalactic fürdőbomba
Újdonságként van aposztrofálva ez a darab, így a bemutatás pillanatában már el is döntöttem, hogy egy ilyet be fogok szerezni, kerüljön amibe kerül. Azt hiszem, szerencsésnek mondhatom magam, mert  ez a darab is leárazásra került. Így miért is ne hoztam volna el? :) Ha már lúd, legyen kövér. Olyan jó mentolos illata van, hogy szerintem az ajakradír után, őt fogom bevetésre küldeni. A Cinders-t pedig meghagyom kicsit későbbre!

Szerintem az ünnepek után a legjobb nagybevásárlást tartani a márkánál, mert nagyon sok termékükre ilyenkor 50% kedvezmény van, aminek hála a kitűzött képzeletbeli összegbe több minden belefér.
Az árak:
 Cinders fürdőgolyó: 490 HUF
Intergalactic fürdőgolyó: 730 HUF 
Santa's ajakradír: 1445 HUF 
Nightwing tusfürdőzselé: 825 HUF


Ti kihasználtátok az évvégi leárazásokat? Találtatok valami szemrevalót a LUSH-nál? :)

5 megjegyzés:

  1. Egy Snow Fairy csomagot és egy Butterbeart vettem. :) Utóbbi tavaly óra nagy kedvencem. :) Kár hogy Győrben nincs Lush, akkor gyakrabban vásárolnék tőlük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ú a Butterbearen én is gondolkodtam, de 4 terméknél azt mondtam, hogy állj. Ebből 3 volt tervezett, a plusz egy meg néha-néha belefér. Na de kettő kihágás..A képzeletbeli biztosúr tutira elvette volna a vásárlási jogsimat! :D

      Törlés
  2. Jaj én csúnya voltam :D úgy kezdődött, hogy csak egy darab Lord Of Misrule tusit veszek Katy által..aha aztán nem bírtam ki, vettem még egyet és egy ajakradírt, jaj Nehogy elfogyjon...személyesen vettem át a rendelésem...na itt követtem el a másik "hibát"...még vettem szappanokat, meg habfürdőket, meg bombákat :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor személyesen voltam, én is gondolkodtam még, de erős voltam. Az ajtón kívül várt a barátom, így nem örült volna a plusz sorban állási időnek, tekintve, hogy elámult a bolt kicsi méretén, és a sok betérő vendégen is. A boltban például ezért sem mertem én már semmit se venni, a webshopnál pedig nem mertem 2 kihágást szegni, így is plusz egy dolgot vettem, mint amit szabadott volna! :P
      Használd egészséggel a cuccokat, jövőre ismétlünk, remélem!

      Törlés
  3. De jó dolgokat vettél, annyira tetszik a Cinder :)

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com