2016. március 6., vasárnap

Bioderma Atoderm Olajtusfürdő - Vélemény, tapasztalat

Sziasztok,

Egy kis kitérő, személyes, a véleményekért görgess lejjebb:
Adós vagyok ezzel a bejegyzéssel, de úgy érzem, őszintén le kell írnom a történteket és azok miértjeit. Biztosan emlékeztek, hogy tesztelésre lehetett jelentkezni anno, erre a termékre, így közületek választottam ki azt a személyt, akinek elküldtem ezt a tusfürdőt- célirányosan olyan alanyt kerestem, aki megfelel a teszteléshez.
A helyzet az, hogy hiába szóltam bőven időben, hogy szeretném, ha időben véleményt alkotna a termékről az illető, hirtelen eltűnt, és csak nagyon-nagyon nehezen sikerült az elkészült véleményt elküldeni. Hiába írtam, próbáltam előbb felvenni a kapcsolatot, volt olyan platform, ahol ignorált nemes egyszerűséggel.
 Emiatt, azt hiszem a jövőre nézve befejezem az olvasói teszteltetést, mert ezt a megbízhatatlanságot nem tudom, és nem is akarom már tolerálni. A bizalmam, mondhatjuk úgyis, hogy megrendült. Szégyen, nem szégyen, én most besokalltam. Emögött volt már azért pár blogger húzás is, szintén teszteltetés szintjén, de a kaput, most ez az eset tette be véglegesen. Nem azért, mert nálam nem lehet késni. Mert lehet, csak szólni kell...de aki hülyének néz, azt nehezen veszi be a gyomrom. Utána már nem érdekel a magyarázkodás, ami amúgy nem is helytálló, mert a hazugság ott is kibukott végül - csak legvégül, már nem is szóltam érte.
 Van ez így, csak ezzel a viselkedésformával nem éppen építeni sikerült a blogger-olvasói kapcsolatot. Nem is ez volt a fő cél, nyilván, ilyen szinten nem helytálló a haragom, hiszen nem a barátkozás volt a külön célja ennek a procedúrának,...de nem is a rombolás volt - értitek remélem, mire akartam ezzel kilyukadni. Nagy kár, mert amúgy másik márka is szeretett volna, külön veletek olvasókkal is teszteltetni, de a mostani viselkedés alapján úgy látom ehhez nem igazán nőtt fel a blog közössége. Pedig azt hittem, egy ilyen nem kellene gondot okozzon. Tévedtem.  


A miértek, kisebb kiakadások után pedig térjünk rá a lényegre. A Bioderma Atoderm Olajtusfürdő újdonsága januárban debütált, tesztelés gyanánt pedig érkezett egy pakk és jelezte a márka, hogy kíváncsi a véleményemre. Nekem ugyan nincsen száraz bőröm, de a termék általam észlelt hatásairól én is nyilatkoznék dióhéjban. Utána pedig a tesztelő véleménye következik, aki kimondottan száraz bőrrel rendelkezik, így hiteles használója volt a terméknek.

Mennyiség: 200 ml
Ár: 2890 HUF
Lelőhelyek: gyógyszertárak, Derma Online.hu ,  Iparfüméria.hu
Kapható még: 100 ml-es ill. 1 literes kiszerelésben is. 

Ha valakinek beválik hosszabb távon a termék, nyilván az utolsó kiszerelést érdemesebb megvennie, árban azzal jár a legjobban, és a mennyiséget elnézve, legalább nem kell nagyon vizslatnia az üveget az esetleges új beszerzés miatt. A kisebb kiszerelést a kipróbálás és kedvező ára miatt ajánlom inkább.


A tusfürdő maga elég híg, ez már a flakonból is egyértelműen látszik. Viszont pofás és ötletes csomagolásban érkezik, ugyanis a pumpás kiszerelés elforgatható, így lezárttá tehető totálisan a tusfürdő maga. A 100 ml-es kiszerelés pedig kipróbálás és utazás szempontjából nem elhanyagolható - ezt jó ötletnek tartom a mai napig.
Ami kétséges számomra, az az összetevőlista közepén található parfüm, ami ugyan nem erős, de nem olyan tényező, aminél sokan elsiklanak. Mindenképpen szeretném jelezni, hogy sokaknál a parfüm jelenléte visszatartó tényező lehet, főleg kisgyerekeseknél - hiszen a leírás szerint újszülötteken is bátran alkalmazható a termék. Egy parfümmentes verzióban nagy potenciált látna mindenki szerintem, sokak nevében mondhatom, hogy egy totálisan parfümmentes változatot jó ötlet lenne behozni a piacra! :)
A tapasztalataim a következők:
Általában 3-4 pumpálásnyi adagot használtam. A bőröm puhább lett, a lipidpótlás érezhető volt, még február elején emlékszem is, hogy a kezeimnél jelenlévő szárazság és az első használat után tapasztalt pozitív végkifejlet miatt mertem továbbra is használni a terméket. Törölközés után puha bőr fogadott, ráadásul volt, hogy fürdés közben használtam a terméket, így a tusfürdő lemosásakor azért láttam 1x-1x dolgozni azt, és a módot ahogyan leoldja a szennyeződéseket. Néha még elhalt, látható "hámsejteket" (tudom, az igazi hámsejt nagyon apró, kicsi, szemmel nem látható) is felfedezni véltem, ennek ellenére a bőröm puha maradt. Habzás tekintetében gyenge, nem is habzik igazán- de emiatt nem vonok le pontot, ez így jó, örömteli, hogy nem került bele olyan anyag, ami ezt segítené elő. Irritációt nem okozott, még arcon sem - ennek különösen örültem, ritka az olyan termék, amit arcra is használhatok és nem okoz pattanásokat, vagy irritációt. Minden elismerésem ilyen téren a termékfejlesztőnek!



Viszont, arról, hogy az ekcémás, nagyon száraz bőrrel mit is kezdett a tusfürdő, a következő sorok mesélnek:

Anditól kaptam a lehetőséget, hogy tesztelhessem ezt a tusfürdőt, amit ezúton is köszönök neki!

A Bioderma Atoderm Olajtusfürdőjét próbáltam ki, a következőkben láthatjátok a tapasztalataimat és a véleményemet róla.
A Bioderma Atoderm termékcsalád tagjai a száraz, nagyon száraz és atópiás bőrproblémákra jelentenek megoldást. Az Atoderm Olajtusfürdő 3 féle kiszerelésben kapható (100, 200 és 1000 ml-es, a két utóbbi pumpás flakonban).
Az összetevők a parfümöt leszám
ítva nagyon biztatóak, hipoallergén, tartósítószer-, parabén- és szappanmentes, valamint nem tartalmaz mesterséges színező anyagokat sem, a gyártó már újszülött kortól, az egész családnak ajánlja.

A csomagolása nagyon praktikus, az olajos textúra miatt lényegesen egyszerűbb így az adagolás. A flakon nagyon igényes, letisztult, szép dísze a fürdőszobának.
Egy pumpálással viszonylag kis mennyiség nyerhető ki a tusfürdőből, ezért nekem egy zuhanyzás során legalább 5-6-szor meg kellett ismételnem ezt a műveletet. Az állaga nagyon kellemes, híg, nem nehéz eloszlatni a bőrön.

Ugyanebben rejlik a termék egyik negatívuma is, ugyanis mivel ez az olajtusfürdő nem habzik, így a normál tusfürdőknél megszokott, habzó, könnyen terülő érzést nem tapasztaljuk még, én mindig úgy éreztem, hogy nem vittem fel eleget. Emiatt a kb. 3-4 hetes tesztidőszak alatt  a flakon több mint a harmadát elhasználtam, ami jelentős fogyásnak számít nálam.
Szinte minden nap ezzel a készítménnyel zuhanyoztam a tesztelés alatt, ez alól csak azok a napok jelentettek kivételt, amikor edzeni voltam, mert ekkora egyszerűen nem éreztem úgy, hogy elég tiszta lennék, muszáj volt valami habos, alaposan tisztító márkára váltanom.

A bőröm a rendszeres használat után érezhetően kevésbé száraz, jobb állapotban van, bár a lábszáramon lévő csúnya szárazsággal önmagában nem bánt el, kell mellé testápolót is használnom, bár a csomagoláson is feltüntették, hogy a legjobb eredményt a kettő kombinációjával érhetjük el.
Az arcomra is kipróbáltam lemosóként, tusolás közben, és hihetetlenül jó érzés volt, nagyon jól szuperált ott is, szerintem még a sminkmaradványokat is leszedte, az olajossága miatt.
Szerencsére törölközés után nem marad zsíros, olajos érzetű a bőröm, csak a selymes, ápolt bőrfelület érezhető, ennek nagyon örültem.

Összességében elégedett vagyok ezzel a termékkel, ha hosszabb távon is beválik, akár újra is vásárolnám.

Nagyon hálás vagyok Andinak, hogy tesztelhettem ezt a szuper terméket, hatalmas élmény volt! "

Remélem, hogy azért hasznos volt több szemszögből is megismerni ezt a terméket. Ti próbáltátok már? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com