2016. március 22., kedd

Könyves kívánságlista #1 | 2016

Sziasztok,

Elég nagy ütemben, mondhatni már-már vehemensen gyűlik a kívánságlistám könyvek terén, így nagyon érik egy olyan poszt, ahol figyelemmel is tudom követni a megvalósítást a jövőben. És ilyenkor azért reménykedem, hogy sikerül nektek is valami jó könyvet mutatnom, vagy épp ennek hatására nyittok 1-1 olyan könyv felé, amiről azelőtt nem gondolkodtatok. Jó dolog a nyitottság, így ha elsőre fura is, amit éppen másnál láttok, akkor is érdemes belelapozgatni 1-1 könyvesboltban. Jártam már pórul, hogy egy könyvet a borítója alapján ítéltem meg, akár jó, akár rossz irányba is- kicsit rossz volt utólag belegondolni a következményekbe, miszerint ha nem nyúlok utána, akkor lehet 1-1 jó könyv kimaradt volna az életemből.

Leiner Laura-Bábel
Nem kell magyaráznom, a rajongók szerint az írónő legjobb könyve. Az SZJG-t nem tudom felül tudja-e múlni, de reménykedem, mert mindenki ódákat zeng róla kb. Ajánlom, hogy engem is kapjon el ez a hűha érzés az olvasása közben, mert ha nem, elég szomorú leszek és már akkor tényleg nem fogok rajongói véleményekre szívesen hallgatni.
Forrás: Moly.hu 

Magyarósi Csaba, Szűcs Ádám- Egy hét a városban
Tudtátok, hogy az Egy nap a városban bloggerei könyvet is írtak? Én se tudtam róla kifejezetten, amíg nem ajánlották személyesen ezt a könyvet. Állítólag azért is egyedi, mert QR kódok vannak benne, és egy-egy részhez releváns anyagok is megtalálhatóak a honlapjukról. Zseniális ötlet! Szeretem, amikor valaki a hagyományost keveri az újdonságokkal és képes valami új, mindkét tábor számára hasznos és érdekelt dolgot kreálni.
Forrás: Moly.hu

Ranjeet Singh Dhillon-Élettitkok 
Itt lebuktam, mert főleg a könyv címe, és borítója volt az, ami nagyon megfogott, végül a könyv tartamáról árulkodó leírás is pozitívan csengett. Első blikkre egy kicsit olyan könyvnek tűnik nekem, ami inspirálni is próbál az önmegvalósításra. Hogy mi igaz belőle? Perceken belül megtudom, mert itt csücsül mellettem és nekifogok! :) 
Ui.: Az író indiai származású és Magyarország is fontos szerepet játszott az életében, ha jól látom. Ráadásul, kevesen tudják, de perfekt megtanult magyarul. Szerintem annyira tiszteletreméltó ha valaki egy ilyen nehéz nyelvet, mint a magyar ennyire elsajátítja, hogy már-már anyanyelvi szinten űzi azt. Iszonyatosan nehéz lehet, 1-2 nehezebb nyelvnél mi is csak könnyezünk kb., közben meg a képzeletbeli "nehezen megtanulható nyelvek listáján"-sokat sejthetően mondhatom azt, hogy tuti valahol elől vagyunk.

Nálatok mi az a 2-3 könyv, amit elolvasnátok a közeljövőben? 

4 megjegyzés:

  1. Szerintem is a Bábel az egyik legjobb könyve Leiner Laurának. Köszi az újabb tippeket, ismét bővült a listám.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokan dicsérik, meglátjuk még, most párhuzamosan elkezdtem olvasni ezt is, nem tudtam kivárni végül, hogy befejezzek egy másik könyvet.
      Örülök, hogy találtál valami érdekeset! Olyan jó olvasni a visszajelzéseiteket ilyenkor, így tudom, hogy nem csak én élvezem a rovatot, hanem Ti is!:)

      Törlés
  2. Az egy hét a városban nekem is kívánságlistás. Utoljára a listámról Zoella könyvét szereztem be, már nagyon szerettem volna. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beszámolok majd róla akkor! :) Egyébként, elsőre blikkre tényleg elég egyedire sikerült. De szeretem is, a bloggerek néha sokkal egyedibb könyvekkel jönnek ki, mint maguk az írók.

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com