2016. április 19., kedd

Könyves Kívánságlista # 2 | 2016

Sziasztok,

Akad pár könyv, amin megakadt a szemem a kirakatban, vagy éppen amikor a neten barangoltam. Olvasni jó dolog, csak bírja a könyvtár, vagy a pénztárca, mindenesetre, mindig bővül az a fránya lista. Nem gond, egyszer csak elolvasok mindent, ami érdekel!
Forrás innen: Moly.hu 
Tara Sue Me- Az alávetett
Elvileg New York Times Bestseller és még a Szürke 50 árnyalata előtti időszakból való a könyv, ráadásul az a hír járja, hogy kicsit másabb is a könyv, mint a megszokottak. A Szürkét nem tudtam végigolvasni, de ha tényleg más a könyv, meglátjuk, mire jutok ezzel a darabbal!

Forrás: Moly.hu, innen
Hogyan mondjam el neked..?-párkapcsolati kibeszélőkönyv
Érdekesen hangzik, komoly dolgokra számítok a könyvtől, a sejtéseim pedig remélem, hogy jók.
A leírás alapján úgy látom, hogy a páros mindkét tagjának szól a könyv, kíváncsi vagyok, hogy hogyan vonja bele ebbe a megbeszélés dologba a másik felet.
Forrás: Moly.hu 
Klausz Melinda - A közösségi média nagykönyve
A Libriben jött velem szembe ez a könyv, de azt hiszem már a hölgy blogján is jártam egyszer-kétszer. Sikerlistán pörög a kiadvány, így ez volt az, ami végleg meggyőzött arról, hogy el kellene olvasni a könyvet. Biztos vagyok benne, hogy azért elég sok praktikát osztanak meg a könyvben, így szerintem nagy hasznát tudnám venni, főleg, hogy egyre inkább előtérbe kerül ez a téma.

Forrás: Moly.hu
Kovács Eszter - Let's kifli
A kivándorlás eléggé nagy és kimerítő téma, pont az én generációmat sújtja. Aki akar megy, aki marad azzal meg nem tudni mi lesz. Csöppet aktuális téma, mert amikor kisebb voltam, mindig egyértelműen külföldet választottam volna, de manapság nem tudok dönteni, épp ezért lehetne jó ez a könyv, hátha sikerülne meggyőznie a bennem lakozó igazi ént, hogy mi is lenne a helyes döntés. Utánanéztem, és ez a kötet egy nyitókötete az Athenaeum Kiadó "Magyarok Külföldön" sorozatának, tehát hasonló könyvre még lehet számítani. Lehet minden álláspont meg lesz vizsgálva ezekben a könyvekben és minden probléma a felszínre kerül? Elvégre sorozatról van szó. 

Na és ti találtatok valami érdekeset a csapatból? Mi a Ti kívánságlistátok az utóbbi időben? 

2 megjegyzés:

  1. Az alávetettel most szenvedek. Nem tudom ki fordította magyarra de szerintem fejezeteket bemásolt belőle a google fordítóba. XD
    Olyan mondatok vannak benne leírva, hogy sírva fetrengek néha. :D De3 már csakazértis elolvasom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne hagyd Magad! :D
      A fordító szerintem benne kell legyen a könyvben, úgyhogy elvileg megvan az illető. Voltak javításra szorulható részek, engem inkább néha a történet akasztott ki. Főleg az eleje, ez a bele a közepébe stílus...néha rossz volt ebbe belekerülni. :S

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com