2016. május 11., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Ha csak 5 blogot olvashatnék ezután...

..az maga lenne a katasztrófa! Mert blogokat szeretek olvasni. A videózás más, főleg, mert utóbbi kicsit talán túljátszott is sok ember esetében, épp ezért olvasom inkább a megszokott blogokat, de igyekszem újaknak is helyet szorítani mindig. De most felsorolom, hogy kategóriámon belül mi az az 5 blog, amit mindig is olvasnék, akkor is, ha a világ beleremeg és egy UFO megszállásba csöppenünk bele a következő időkben. (És leírtam, kitudja, most be fogja a Föld vonzani ezt, hála nekem. Gratulálni lehet...)

Mivel kategórián belül maradunk, ez nem jelenti azt, hogy más blogot ne olvasnék, csak egyszerűen máskor volt már szó egészen különféle témájú blogról is, így inkább erre helyezném a hangsúlyt.

Vikit már több mint 4 éve olvasom, és folyamatosan meg tudott újulni ez alatt az idő alatt. A blogja elég sokszínű, egy dolog viszont maradt, ez pedig a koreai bőrápolás- mindennek ez az alappillére mostmár a blogon. Ez nem is baj, mert nagyon sok baráti áru terméket mutat be, sokféle variációban. Szerintem ennek köszönhető, hogy a blogja tényleg sokszínű és kiemelkedő akár hazai, akár külföldi viszonylatban is. Aki teheti olvassa! Aki nem, az meg olvassa sürgősen, olyan mint a Biblia, csak sokkal alapabb mű a szépségápolást és koreai termékeket keresgélők számára!

Anna blogjára később találtam rá, viszont az egyedi stílusa, remek írásmódja és a részletes, hiteles tesztjei nagyon jó benyomást tettek rám az idők folyamán. Egyedül az ő inspirációs és polyvore válogatásokról szóló bejegyzéseit vagyok hajlandó elolvasni. Néha-néha másnál is elolvasom ezeket a posztokat, ha jól sikerülnek kommentelek, de Annánál abszolút folyamatos ez a nézelődés, nem véletlen! Nála tényleg inspirálóak és elgondolkodtatóak a sorok.

Kami blogja elég sokrétű, de a részletes tesztjei és az állandó vállalkozó kedve miatt szerettem meg.  Nagyon sok mindent kipróbál, izgága, nyughatatlan, sokféle termékkel kísérletezik és nem fél leírni az igazat, ha arról van szó. Aki sokféle dologról olvasna, annak ajánlom a blogját, részletes és biztosan talál rajta az ember olyasmit, ami érdekelni fogja. Hajápolásban szerintem a legerősebb jelenleg.

Rami nagyon sokat változott az utóbbi időkben, de szerintem a javára vált. Régebben is szerethető volt számomra, de az új géppel mégiscsak több lehetőség nyílt meg előtte, ami a fotózást és a videózást illeti. Nagyon kitartó, alapos és kreatív lánynak ismerem, akinél tényleg a befektetett munka mindig meghozta a gyümölcsét, még ha olykor akadtak nehézségek is az életében, sokszor izgultam érte, hogy sikerüljön az esetleges akadályokat leküzdenie.  


Meát nem kell magyarázni. Sokféleség, hatalmas javuló tendencia a kezdetektől fogva, egészen a mai napig, pont. Nem mellesleg blogtestvér, úgyhogy itt most nem nyálaznám össze a billentyűzetet, ha nem muszáj. :) 


Ildi blogját először nem szerettem. Értsétek úgy, hogy nagyon nem szerettem. Be is vallom, nincs ebben semmi rossz egyébként, én felvállalom. De szerintem ő volt az egyik olyan blogger, aki az esetleges kritikákból tanulva változtatott, meg tudta másítani a róla alkotott képemet és egy pozitívabb irányba csempészni azt. Új rovatokkal, más szemszöggel nézi a világot, és szerintem ez az ő titka, amivel megfogja az embereket, olvasókat.  Nem értek vele egyet mindenben, de nem is kell. Viszont tény és való, hogy a bejegyzései sokkal jobban kidolgozottabbak, mint amiket néha látok több éve működő blogokon, és sokkal nagyobb hangsúlyt fektet a sminkelésre is, így közelebb is áll a tipikusan nem is annyira tipikus beauty bloggerhez, ami amúgy tényleg elvárható lenne valamilyen szinten (és ezt bóknak szántam esküszöm!). Mivel kanadai, így hiánypótló is a témában, mert sok olyan márka megfordul nála, amit nem ismerhetne magyar beauty blogger kézből az ember, hacsak ő nem írna róla.

Igaz, nem pont 5-ös lista lett, de számolni tudok, csak a szabályok követése most nem ment annyira, mint amennyire szerettem volna, de őket olvasom egy jó ideje, és onnan tudom, hogy számomra jóféle blogot írnak ők, mert a bejegyzéseiket kivétel nélkül előre veszem az olvasási listámon, ha éppen frissítettek, kicsit már-már betegesen is. 

Na de kéretik leírni a Ti 5-ös, vagy 5+1-es listátokat is, vagy csak jelezzétek ha volt egyezés a listán belül! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com