2016. május 1., vasárnap

La Roche -Posay fiziológiás micellásvíz arctisztító

Sziasztok, 

Meséltem már a La Roche Posay nyári dobozáról, amiben többféle minta leledzett, a legjobbról már szó is esett ebben a bejegyzésben, de akadt azért még termék, ami tetszett. Ilyen volt a micellás lemosó, amit örömmel vettem használatba. 


Mennyiség: 50 ml-es mini kiszerelés, a kicsi 200 ml, közepes 400 ml, nagy 750 ml 

Ár: kicsi kiszerelés 3290 Ft, közepes kiszerelés 4390 Ft körül 
Beszerezhető: megjelölt gyógyszertárak,Notino.hu  


Mivel ez egy ilyen minta doboz volt, így a lemosó is elég csekély mennyiségű, 50 ml, ötöde a megszokott kiszerelésnek, ezt döntse el mindenki, hogy jó vagy rossz, én nem bántam volna, ha egy 100 ml-s példány lapul a csomagban, de ez legyen az én gondom. 
Az illata ennek a lemosónak számomra olyan savanykás, jó értelemben. Mintha egy ilyen lédús alma illata keringene a levegőben, de nem édeskés alapon, hanem egy kellemesen savanykás felhanggal, nem tudom, így el tudjátok-e képzelni? Nem illatanyagmentes, ezen túl is léptem, a Bioderma Sébium vize sem az, sőt az általam ismert és kedvelt másik micellás darab sem, de ez részletkérdés. 
A sminket viszont jobban leszedte a szemeimről, mint egy másik, hasonló árkategóriás lemosó. Egyetlen egy bajom van vele: ha túllocsolom a vattapamacsot a szememet enyhén csípi, pedig ilyet más tiszta micelláris víznél sohasem tapasztaltam, itt meg kapásból 2x belefutottam. Tanulópénznek jó volt. (Dehogy volt jó, hogyne, ki szereti ha csípi a szemét valami?)  A minimális szemcsípést leszámítva szerethetném is, de az árát rémisztőnek találom, a kapott mennyiséghez képest. Nekem pl. kifejezetten jót tesz, ha a hatásait nézzük, de figyelembe kell vennem, hogy nem mindenki igényei olyanok, mint az enyémek, és nekik szerintem nem lenne jó befektetés ez a termék. Sminklemosásra jó, extrán érzékeny szeműeknek csípne, és ha az ár-mennyiség vonalat nézzük, drágább ez a lemosó, igaz ha 400 ml-eset vesz belőle az ember, ott már egy barátságosabb ár-mennyiség arány pislog vissza a bizonylatról. 

Ha ugyanolyan árban és mennyiségben lenne kapható, mint a Bioderma, azt mondhatnám, hogy váltogatni jó őket, de a micellás víz projektemnek pont az a lényege, hogy egy olcsóbb alternatívát találjak, nem hogy egy drágábbat. Én biztosan megveszem egyszer a teljes nagy kiszerelést, de szerintem hosszabb távon nem egy pénztárcabarát dologról van szó. Szemsmink lemosásában kiemelkedőbb és hatékonyabb a társainál, a kérdés az, hogy kinek mi a fontosabb a listáján.

Most nagyon kezdek rákapni a márka termékeire, mi az, amit Ti ismertek és ajánlanátok tőlük? 

4 megjegyzés:

  1. Szia! Engem is most kapott el a La Roche-Posay láz, a micellás vizet még azért nem szereztem be, mert még van egy egész flakon Garnier-em, ami még kitart egy ideig. Leszögezném, hogy nekem pattis, aknés bőröm van, így az Effaclar termékeket preferálom. Megvan a lemosójuk ebből a termékcsaládból, ami teljesen lehozza a sminket, döbbenetes, a mikrohámlasztó tonikjuk, és egy aknéra való krém is, ami nagyon sokat segített a bőröm állapotán. Ezen kívül megvettem a termálvizüket is, amit kipróbáltam már, de azt hiszem elrakom nyárra, akkor sokkal jobb érzés lesz spriccelgetni az arcom vele :) Ezen felül egy fényvédő nappali arckrémet is beszereztem, de az is várat még magára. Borzasztó drága ez igaz, de én úgy vagyok vele, hogy nagyon problémás a bőröm, így inkább megveszem ezt, és lemondok másról. Valamint többször van akciójuk is, pl most Joy napokon is van rá 20 % vagy egész áprilisban a 2. termék féláron volt. Vannak csomagban is termékeik, szerintem érdemes figyelgetni, így olcsóbban is hozzá lehet jutni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A termálvizük nekem is megvan, nyáron én is szeretem használni!
      A csomagról pont írtam a bejegyzésben is, bár én szívesen kísérletezek, örök drága darabokat nem szívesen tudnék a fürdőszobai polcomon. De ami nagyon beválik, azt mindig megtartom! :)

      Törlés
  2. Én eddig tőlük csak az effaclar dou hidartálókrémet próbáltam amivel nagyon megvoltam elégedve de szerintem az is kicsit drága...viszont most szeretnék beruházni a cc krémjükre, mostanában nagyon érdekelnek különböző márkáknak a cc krémjei és szeretnék párat kipróbálni.
    Én egyénként a Garnier micellás vizére esküszöm, még mindig nála az viszi a pálmát, most is van egy itthon ami kifogyó félben van.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Garnier nekem nem jött be, nagyon nem szerettem, mert poshadt víz szaga van és borzalmas volt az arcomon. Ráadásul én ki is pattogtam a micellás vizüktől, úgyhogy ez a micellás nálam ilyen ördögűző szintjén van, nem tudtam megbarátkozni vele sajnos.
      Ha CC krém vagy BB krém, én inkább a koreai darabokra esküszöm, mert több évnyi tapasztalatuk van benne, mint egy európai gyártmánynak, és az eredményeik is mintha jobbak lennének emiatt- így hozzájuk fordulok inkább. Sajnos a CC krémjük nem tudom milyen, de ha esetleg érdekelnek mások véleményei, akkor a Krémmániát mindenképpen csekkold! Bár, tuti ismered, de biztos ami biztos, leírtam. :)

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com