2016. július 24., vasárnap

Game of Thrones helyett (addig is) King&Queen of the Game a polcokon!

Sziasztok,

Az utóbbi napokban megszaporodtak a Playboy legújabb szériájáról szóló bejegyzések. Nem véletlenül, kivételesen sokan időhöz kötötten teszteltünk - bár itt a tesztelési időhöz korrekt periódust szántak, emiatt is mertem belevágni. Sajnos utasítottam már vissza terméket nem egyszer más cégektől, mert valami egy hetes idővel akarták kiszúrni a szemem- holott ez egy kicsit összetettebb dolog annál. Csak tisztázni szerettem volna ezt, a bejegyzés valódi tárgyának megkezdése előtt, mert úgy gondolom ez így fair Veletek szemben is.

Izgatottan vártam ezt a kollekciót, mert míg előző évben kaptam rá a könyvekre, addig ebben az évben tetszett meg a sorozat maga, igaz, még mindig főleg könyvpárti maradtam. Viszont már aktívabban kísérem figyelemmel a könyvsorozathoz kapcsolódó egyéb akciókat (Martin bátyánk új könyve úgyis csak 2017-ben debütál, ha jól tudom), így nagyon szívesen vettem részt ebben a projektben, mi több, nagyon örültem a  témának is.
A jól megszokott férfi és női kollekcióval bővült a repertoár, első körben a férfi illatról írnék, igaz arról inkább mint közvetett "felhasználó" inkább, és főleg a női termékekre helyezve a hangsúlyt.
A női kollekció parfümőre jelen esetben Nadège de Garlautezec - Givaudan volt, míg a férfi illatot Nicolas Beaulieu keze munkáját dicséri. 

 King of the Game
A férfi illattól kicsit tartottam, de a leírásból már sejtettem (és volt is már tapasztalatom az első jeggyel), hogy nem lesz ez rossz illat. A Granny Smith alma és a Jäger keverék elég jól megindítja a parfüm kezdetleges illathullámait, első körben ezért vagyok oda ezért a parfümért, mert ráadásul jól is mutat a másik felemen. Meg hála az égnek a bőre a fekete kávét és a borsot, kardamont nem igazán vette fel/mutatta meg, sokkal inkább a GS alma, citrom, cédrus jegyek jöttek ki rajta.
A tusfürdővel nem tudom mi történt, de iszonyatosan tartós a barátomon, sokkal jobban, mint a női párja rajtam.

A dezodor illata nagyon tartós, férfiasan kellemes, de férfiaknál szerintem egy kicsit jobban lehetne az izzadás mértékére is koncentrálni. Az utóbbi kis problémán kívül tényleg nincs vele semmi probléma, a férfi dezodor kupakja például nagyon ötletes lett, én például imádtam csak úgy ide-oda forgatni, amikor megkaptam a csomagot. Arról meg inkább nem teszek említést, hogy szegény másik felemet azóta szimatolom folyamatosan, mióta odaadtam neki a tesztelni valókat. Bár, a legszebb azért mégiscsak az a tény, hogy a túl jó illat miatt kutakodik már az orrom, nem feltétlenül a tesztelés ténye miatt. Ez azért sokat elárul nálam.

Queen of the Game

Illatjegyek
Fejillat: golgotavirág, kávéhab, kávé
Szívillat: jázmin, narancsvirág
Alapillat: csokoládé, tonkabab, cédrus, pacsuli

A termékcsalád 3 terméke közül a legjobban a tusfürdő és a parfüm melengette meg a szívemet. A parfüm a kifújás első pillanataiban egy kicsit hasonlított az Avon Rare Amethyst parfümjére, de az abban  található ibolya itt nincs jelen, helyette a golgotavirág kapott helyet. A szívillatban nálam a narancsvirág kapott egy erőteljesebb felhangot amit néha-néha feldob ez a golgotavirág is a fejillatból, majd miután lecsillapodik és az alapillat kerül a középpontba, mintha a csokoládé édessége bújna elő, de nem erőszakos formába, sokkal inkább édes és meleg ez a jelenlét.
Tartósságát tekintve igazán jól teljesített, mi több, az elvárásaimat túl is szárnyalta a maga 6 órányi erősebb intenzitásával. Utána szépen lassan lecsendesül, ami nem gond.A tartósságra tényleg nem lehet panaszom. A parfüm üvegének a kialakítása nem lett a megszokott, de mint GoT rajongó itt egy kicsivel többet vártam. A kupak másabb kialakításban képviseli az ikonikus nyuszi füleket, de az üvegbe több csavart vittem volna. A férfi parfüm üvege szerintem jobban sikerült, sokkal jobban szimbolizálja a sorozatot- legalábbis számomra sokkal jobban összejön a sorozattal.
A tusfürdő kialakítása praktikus, átlátszó műanyag flakon, figyelemmel lehet követni ha elfogyó státuszban van a termék, így a pótlásról legalább időben lehet gondoskodni. Nekem amúgy is az átlátszó flakonok a kedvenc kialakítási formáim az utóbbi években. A tusfürdő illata szerintem már-már édesebb mint a parfüm esetében, sokkal jobban szembejön ez az édes illat, ami használatkor nem zavart sosem. Irritáció nem lépett fel - ennek nagyon örültem, sajnos van olyan közismert termék, aminek a tusfürdőjére allergiás reakciókkal válaszol a bőröm. Most kicsit megnyugodtam, hogy a Playboy sem tartozik a kerülendő márkák közé, így biztosan szívesebben szerzek be tőlük még 1-2 tusfürdőt is a közeljövőben.

A dezodor maga sajnos kicsit félrevezető, mert az izzadást nem akadályozza meg, inkább csak a szagokat takarja el, ami gyengébb időjárás esetén egyébként tök vállalható, de kánikula idejére én nem ajánlanám jó szívvel önmagában. Újdonság, hogy ezek a darabok Skin Touch technológiával készültek, ami annyit jelent, hogy bőrrel érintkezve az illatanyagok aktiválódnak. Ez egyébként igaz is, és bravúros ötletnek tartom, főleg mert a női részlegre is kiterjesztették ezt a technológiát most már, azelőtt ugyanis ha jól tudom csak a férfi dezodoroknál volt jelen ez a funkció. Egy kicsit az izzadásgátlás irányába kellene elmozdulnia a márkának a dezodorjaik terén, és akkor egy teljesen vérprofi kelléktárat dobhatnának piacra.

A termékskálákat mindkét nem esetében, ajánlott fogyasztói árral feltüntetem a bejegyzés végén. A termékek megvásárolhatók a parfümériákban (DM, Rossmann), vagy éppen a Notino.hu( King of the Game, Queen of the Game)kínálatában is.

A  Queen of the Game széria termékskálája:
EDT:  Queen of the Game - 40ml               2 999 HUF
75 ml-es spray: - Queen of the Game - 75ml   2 199 HUF
Dezodor Queen of the Game - 150ml               899 HUF
Tusfürdő - Queen of the Game  - 250ml               899 HUF

A King of the Game széria elérhető termékskálája: 
EDT : King of the Game - 100ml                3 699 HUF
After Shave: King of the Game - 100ml   2 499 HUF
75 ml-es spray - King of the Game - 75ml  2 199 HUF
Dezodor:   King of the Game - 150ml   1 099 HUF
Tusfürdő: King of the Game  - 250ml      899 HUF
Tusfürdő :King of the Game - 400ml      1 099 HUF

Igazából csak arra tudlak bátorítani Titeket, hogy menjetek be egy üzletbe és nyugodtan próbáljátok ki az adott illat teszterét. A férfi kollekcióval azért óvatosan, szerintem igen erősre sikerült, és lehet Magatok helyett inkább a másik feleteknek veszitek meg majdnem az egész kollekciót.
Én kicsit édesebb illatot képzeltem el, amikor először hallottam a parfümökről, de egyáltalán nem bánom, hogy így alakult az eredmény a parfümőrök által.

Ti megnéznétek az illatokat? Felkeltette valamelyik az érdeklődéseteket? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com