2016. december 15., csütörtök

Bioderma Sensibio Gel Moussant | Vélemény

Arclemosókkal ritkán van dolgom, többnyire micellás vizet használok, nagy ritkán tonikot. Viszont még nyár végén egy újdonság lapult a Bioderma által a postaládában, így örömmel vetettem bele magam a tesztelésbe. Pont valamelyik nap jegyeztem meg, hogy a flakon felénél járok, majd akkor kapcsoltam, hogyha ennyi ideig kitartóan használtam, akkor a blogon is ideje nyomot hagyni róla. 

Amit a termékről tudni érdemes, hogy szappanmentes-illatanyagmentes-parabénmentes-hipoallergén termék. Az illatanyagmentességet magam is éreztem, illetve, pont, hogy nem éreztem- ennek a tulajdonságnak nagyon is örültem, hogy előtérbe került. A lemosó érzékeny bőrűek számára lett kifejlesztve, ami tisztító és nyugtató kozmetikumként használható a mindennapokban. 
Igazából, egy elég csúnya véletlennek köszönhető, hogy rájöttem nem irritálja a szemeket sem, egyszer elég nagy szerencsecsomag voltam, és gyorsan igyekeztem is kimosni a kimoshatatlant, de legbelül már kezdtem feladni ezt a csatát. Végül csak nem csapott le az a bizonyos bárd, csodálkoztam is,akkor olvastam el újra a címkét, hogy bőr- és szemtoleráló termékről van szó. 

Mennyiség: 200 ml
Ár: 3800-4800 Ft körül
Lelőhelyek: dermaonline.hu, különböző megjelölt patikák, Notino.hu

Az utasítás szerint nedves bőrre kell felvinni a gélt és felhabosítani, majd leöblíteni. Ezután pedig szárazra törölni a bőrt, de bevallom én nem szeretek törölközővel végigszántani az arcomon, így inkább csak itatom a vizet a bőrömről, vagy csak hagyom megszáradni. A fűtésszezon mostanában úgyis rásegít, a kánikulai szaunáról akkoriban nem is beszélve. 

A formulát szeretem, géles állagú, kicsit több vízzel jobban is habzik, érdemes alapos nedvesítést végezni, mert fele munkával inkább krémes valami lesz az eredmény. A termék mellett szól, hogy alaposan tisztít, és hogy feszülő érzést tényleg sohasem hagyott a bőrömön. Sminklemosásra viszont egymagában nem ajánlanám, mert a ragaszkodóbb szempillaspirált nem szedi le. Csodát ilyen téren ne is várjon Tőle senki. Eredeti funkciója nem sminklemosó, így pláne.  BB krém, alapozó, pirosító, szemhéjpúderek - ezekkel ugyan elbánik, sajnos a kritikus spirál kérdésben nem tudta hozni azt, amit én elképzeltem. 
A csomagolásról pár szóban igazából annyit tudnék mondani, hogy elég lányosra sikerült, nem lenne rossz ötlet egy férfi változatot is létrehozni ebből a termékből, bár, csak a csomagolás szintjén, mert tudom, sokaknál ez visszahúzó erő lehet. Pedig a férfiak között is van, akinek érzékeny a bőre. Nem is kicsit... 

Összességében pozitív a benyomásom a termékről, akinek érzékeny a bőre, az szeretni, mi több, nagyon is értékelni fogja, hogy egyáltalán nem irritálja az érzékeny, kipirosodásra hajlamos arcbőrt. Én nagyon örülök, hogy elindultunk ebbe az irányba is a Bioderma által, szívesen venném, ha tényleg lennének még, teljesen illatanyagmentes ápoló termékek a piacon és nem csak a teljesen natúr kozmetikumok között találhatnék 1-1 ilyen terméket mindenféle kence esetében, hanem a nagyobb márkák is előrukkolnának legalább 1 variánssal mindenből (kéz-, láb-, arcápolás stb..). 
Bennetek is megfogalmazódott már egy ilyen igény, ugye?  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com