2017. március 24., péntek

5 (szerintem) érdekesség, amit lehet nem tudtál rólam | Személyes

Mindig is külön kérés volt a több személyes tartalom megosztása a blogon, így most ennek eleget téve összeszedtem pár pontban azokat a tényeket, amelyek érdekesek lehetnek a Számotokra, mint olvasók. Ha tetszett a bejegyzés, akkor ne felejtsétek el a tudtomra adni, hogyha máskor is elkapna az ékszíj, akkor megadhassam a lehetőséget további érdekességek napvilágra kerülésére. Vagy csak arra, hogy Ti is jobban megismerjetek. 

1. A kenyeret körbeeszem, mindig a héjával kezdem. Ahogy sok dologgal az életben, itt is inkább a nehezével kezdem a dolgot, hogy letudjam, és a jobb dolgokra koncentrálhassak. Fura, mert néhány embernél a mai napig látom, hogy megeszi a kenyérszelet belsejét, a héját meg kidobja és tökre elgondolkodtat. Vagy csak túlmisztifikálom.

2. Nem igazán vagyok jóban a 3-as metróval. Konkrétan szédülök és kicsit olyan halálfélelem-szerű dolgok jönnek rám utazás közben. Ez csak amiatt fura, mert az 1-es, 2-es, 4-es metrónál nincs így, minden gond nélkül elutazgatok rajtuk. Na de a hármassal menni... A megállókban való csikorgásos-reccsenős beállásától meg konkrétan a falnak tudnék menni. Mindig félek, hogy továbbmegy a megállóban és nem áll meg normálisan a szerelvény. Vagy ami még jobb és kissé elrugaszkodott elképzelés a valóságtól: tüzes kerekű hullámvasúttá változik. Igaz, elég drága hozzá a belépő....:D 

3. Nincs mese, idén költözöm elfele itthonról. Nem lesz ez olyan jó muri, ahogyan elképzeltem. Fura, mert amíg nem töltöttem be a 18-at, mindig minél előbb el akartam költözni, hogy milyen jó lesz nekem. A francokat...Eddig is sok dolgot kellett észben tartanom, de innentől lassan egy nagyobb határidőnapló kell majd, hogy tényleg ne felejtsek el semmit. Bár, a hálószoba dekorálást nagyon várom. 
Adding a canopy over a bed is a great way to make a bedroom romantic.                                                                                                                                                      More:


4. Tavaly óta kicsit kézkrém függővé váltam. Azelőtt volt egyetlenegy fajta, most már 4-féle kézkrém boldogít. Változhat-e 1 év alatt ennyit a világ? Vagy én függtem rá ezekre nagyon csúnyán? 

5. Nagyon sokáig introvertáltnak gondoltam magamat, aztán jött egy időszak, amikor inkább az extrovertált személyiségtípus mellett tettem le a voksom- a blogírás is állítólag ezt a típust erősíti. De szerintem, inkább valahol a kettő között tudnám elhelyezni magamat. Ha jól tudom, valami ambivertált szó a helyes kifejezés ránk. 

I'm an Ambivert.:
#infj I may have pinned this before, but it's a good one.:
Valahogy így van velem is, ha nagyon csöndben vagyok, aki ismer, az tudja, hogy gond van.... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com