2012. augusztus 28., kedd

Cadevera sminklemosó-Teszt

Sziasztok! 

A Balea-s kudarcból tanulva, most egy kicsit másfele vettem az irányt. Így a Cadevera termékek közül választottam ki ezt a sminklemosót.

Olcsóbb volt, mint a másik általam próbált termék, úgy gondoltam megér egy próbát. Nem is csalódtam hatalmasat. A lemosó egyfázisú, nincs olajos érzet utána. Vízálló szemfestékkel nem próbáltam ki, de az én filces tusos-szemhéjpúderes sminkeimet szépen leviszi.

Annyival jobb, mint a Balea társa, hogy míg a Balea-nál nem mindig tudtam, hogy most fog-e csípni vagy sem a lemosó, itt azért biztosabb tapasztalataim vannak. Ha szépen törölgetem a szemem, és a szemhéjam is lazán csukom be, akkor nincs az a csípő érzés a szemeimnél. Tehát, röviden és tömören összefoglalva kiszámíthatóbb, mint a másik társa. Nyilván, ha nyitva van a szemem és megöntözöm a vattapamacsot bőséggel, azért tapasztalható a szemcsípés, de ez nem olyan zsákbamacskás dolog. Ez az amiért jobbnak tartom a társánál. Ráadásul olcsóbb is, úgyhogy ha újra kellene vásárolnom, akkor megtenném. De nem fogom rögtön, mert ha ez elfogy, akkor házi készítésű szemfesték lemosót fogok gyártani egy darabig. :)




Használat közben:
Elég natúr termékről van szó. A csomagolás szerint parfüm- és színezék mentes. Nagyon minimális jellegzetes illata/szaga van. Az adagolása talán egy kicsit nehézkes lehet, elég apró a rajta található lyuk, amit a teteje befelé nyomásával tudunk kinyitni. De talán ezt a következő kép jobban szemlélteti, mint az én magyarázó képességem. Nekem annyira nem esik kézre ez az adagolási mód, de hát valamit valamiért. Nem egy eget rengető probléma. Összességében jó terméknek tartom, az én egyszerűségemnek megfelel. Nem hagy olajos vagy bármiféle érzetet maga után, tehát nem feszül a szemem környéke, nem szárít. Tetszik, hogy a kontaklencsét viselőkre is gondoltak, így ők is használhatják a lemosót!

Lelőhely: Müller
Ára: 425 HUF
Mennyiség: 100 ml
Hasonló termék: Ha jól láttam, van egy kétfázisú társa is, hasonló áron. Így, aki megrögzött híve a vízálló sminknek, annak sem kell szomorkodnia!

És Ti milyen szemfesték lemosót használtok? Mit ajánlanátok? Bántotta már a szemeteket valamelyik lemosó? 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com