2017. február 26., vasárnap

A flakon aljára értem 2017 | I. adag

A második bejegyzés témája sejthető volt annak, aki Instagramon követ már egy ideje- itt talán több előzetest is csíphettek el, mint általában.

Elég régen volt elfogyott bejegyzésről szó a blogon, így gondoltam megragadom a lehetőséget, hogy ürítsek azon a szatyron. Ráadásképpen, mindezt akkor érdemes tenni, mielőtt jönne a szemeteskocsi. Lehet találgatni, igen, nekem ez most nem jött össze, így várhatok egy hetet a következő körre. De ez akkor sem szegte kedvemet, hogy bemutassam az elfogyasztott termékeket!

Dezodorok áradata
Dezodorból sok fogyott az év utolsó felében, és az elsőben is. Mostanában rákaptam a Nivea darabokra, de a Borotalco fújós deója sem volt rossz (még régebben a Notinoról rendeltem egy ilyen karácsonyi csomagot, abban volt). A golyós változat sajnos nem jött be, ráadásképpen, hogy nagy legyen az öröm, a kedvenc ingem is befogta, úgyhogy különösen haragszom rá. A Rexona dezodorokat pedig a mai napig szeretem, de inkább a kenős variánsra szavazok, ha van rá mód. 


Yves Rocher tusfürdő
Szégyen vagy sem, én nem szeretem a kókuszos darabokat, de ez a darab legalább nem olyan erősen-édes kókuszos illatot árasztott, sokkal inkább már-már kellemeset. Nagy szó ez tőlem most, tekintve, hogy ezelőtt volt, hogy azért utasítottam el egy terméket tesztelésre, mert kókuszos volt. 


Az Avon Advanced Techniques hajápoló olajából a második darabba kezdtem bele, az első egész hamar elfogyott, nem hittem, hogy ennyire be fog válni és hogy az illatát is szeretni fogom, így nagyon úgy fest a dolog, hosszabb időre is a hajápolási rutinom részét képezi. 


t by Tetesept fürdősó
Inkább fürdőhomok, de nagyon szerettem. Az elfogyasztott barackos-vaníliás párját meg nem találom...Mindenesetre szerettem őket, úgyhogy esélyes, hogy újraveszem őket, ha elfogy legalább még egy fürdőtermékem. Itt írtam a termékekről már a blogon. 




BE creative szempillaspirál
Még tesztelésre érkezett, de akkoriban nem tudtam megszeretni hosszabb távon. Szegény már csak kallódik, épp itt az ideje, hogy megszabaduljak tőle. 



Neutrogena kézkrém
A Notino.hu-ról rendeltem, elég sűrű krém, pontosan a hideg idő miatt rendeltem meg akkoriban. Sajnos elég kicsi a kiszerelése, viszont nagy hasznát vettem a táskába dobálós időszakban. 

Sűrű, már-már átlátszó, szagtalan krém. Lehet, hogy még egyszer beruházok rá, hogy a következő hideg szezonkor már ne kelljen gondolkodnom. Most egy másik Neutrogena krémet is használok. 


Corsodyl öblögető folyadék
Ha nem Elmex, akkor Corsodyl a megoldás nálam. Hosszabbtávon viszont nem ajánlatos használni, mert elszínezi a fogakat. Egy kúrát érdemes csinálni, maximum 1-2 hónapig gyakori használattal, utána többet árthat sajnos a fogorvos szerint is. 

Burberry- Baby touch parfüm minta
A legújabb kattanásom mostanában. Szerintem esélyes, hogy megvegyem a nagy kiszerelést is. Ez lesz a második fura illatú parfümöm, az elsőről pedig hamarosan olvashattok.:) 

Playboy #generation parfüm
Elég gyorsan ellőttem ezt a parfümöt, de nagyon szerettem, valószínű, hogyha elfogyasztok még egy parfümöt, akkor őt fogom még egyszer beszerezni. Emlékszem hétköznapokra nagyon-nagyon szerettem használni, érdemes volt akkoriban megvenni. 



Inecto kézkrém
Az első nagy kiszerelésű kézkrém, amit el is használtam. Szerettem, újraveszem a nyári időre. Kérdés? Cáfolat? Nincs? Helyes. :)



Dove dezodor
Ma fújtam ki az utolsó adagot, így hirtelen csatlakozott az elfogyottak csapathoz. 



Bioderma mini micellásviz 
Újabb kis adag micellásnak mondhatok búcsút. Utazáshoz szeretem ezeket a kis kiszereléseket használni, ha nincs idő újravenni, akkor pedig fél órás küszködés után leszerelem a kupakot és a nagyobb kiszerelésből töltök bele. De egy idő után nem lehet eljátszani ezt, valamiért nem enged a kupak. Ennyit az újrahasznosításról. 


Nálatok mi fogyott az elmúlt időben? 

4 megjegyzés:

  1. Én is nagyon sajnálom, hogy a mini Bioderma kupakja nem letekerhető.. Viszont egy nagyobb fecskendő és tű segítségével megoldható a dolog, már amíg leér a nagy kiszerelésűben lévő folyadékig, onnantól meg egy nagyon tiszta pohár bevonásával oldható meg. Na, azt hiszem, ezt majd el is mondom az egyik elfogyottas videómban :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elvileg letekerhető, de nem a klasszikus módon, ha érted, mire gondolok. (:() Nekem a legutóbb 10 percnyi erőlködésbe tellett, és nem köszönte meg a csuklóm, és a kezem sem. Ezt pl. nagyon sajnálom, mert szívesebben tölteném újra, minthogy újra megvegyem a kis kiszerelést. De ez a fecskendő dolog jó ötlet, csak mi nem tartunk itthon ilyesfajta dolgokat, így nekem ezek ilyen kimaradt turpisságok az életemből. :D

      Törlés
  2. A Playboy parfüm ígéretesnek hangzik, habár valószínűleg nem veszek parfümöt a 2017-es évben. Nálam a Nivea dezodorjai a befutók, főleg a golyós változatok, a protect and care vonalból különösen. Még a legnagyobb kánikulában sem hagyott cserben. :)

    VálaszTörlés
  3. Én stiftezek most velük, de lehet ezek után könnyebben beadom a derekam. Azelőtt bevallom, szégyen, nem szégyen, nem nagyon szavaztam nekik bizalmat, főleg mert a márka egyik marketingesével akkoriban összevesztem még bő 4 évvel ezelőtt. Rossz tapasztalat alapján meg ugye, nehéz bizalmat adni. :S

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com