2014. június 12., csütörtök

Alumínium mentes deo tapasztalat, csapó 3. - Alverde golyós deo | Teszt

Sziasztok!

Talán soha ilyen csúnya tapasztalatom még nem volt alumíniummentes dezodorral, mint az utóbbi időben ezzel az egy darabbal. A mai napig visszasírom a Baleás jó barátom, ami ugyan fújós volt, de jól működött és szerethető volt a maga nemében. Erről viszont az összetevőkön kívül nem tudok pozitívat mondani. Talán az illata, de ennyi jó dologgal a listán fel is köthetem magam, vagy épp tótágast is állhatok, akkor sem fog működni ez a dezodor.

Még egy blogon láttam ezt a dezodort akkoriban, ott nagyon dicsérte a tulaj, hogy milyen jó dologról van szó, akkor gondoltam, hogy de jó lesz ez nekem, még árban sem vészes, hujuj mennyire megfogtam az Isten lábát én ezzel a dezodorral. Igaz, illatban egy másik fajtát választottam, mert az előző kettő botrányosan rossz volt az orromnak, így erre ---ra esett a választásom. Kicsit hasonlít az állaga a Balea balzsamszerű dezodorjára, elég krémes, enyhén sűrű, tejszerű anyag.



Az első nap még jól is teljesített a dezodor, de az utána következő napokban borzalmas volt amit produkált. Vagy amit én produkáltam... És most hagyjuk is az olyan sallangokat, hogy kell idő míg kitisztulnak a izzadságmirigyek a sok méreganyagtól, mert erre nem szívesen adok. A Baleás darabnál miért nem volt ez? És a mostani alumíniummentes dezodornál, ami a következő a sorban, ővele miért nem élek meg ilyen tragédiákat? :) Mindkettő alumíniummentes volt szintén, igaz nem 100%-ban természetes összetevőjű dezodor, de legalább az alumíniumnak nyoma sem volt, és nekem ez lenne a lényeg. Nem is állok meg, jöjjenek a tények:
Negatívumok:
- napi 3x újrakenés sem volt elég
- a dezodor nem akadályozta meg a kellemetlen szagokat, el sem fedte őket, de ez már a jéghegy csúcsa
- nem túl kényelmes állag

- kicsit nehezen szárad (Ez kisebb gond volt, megbocsátható lenne. Ennyit kibírna mindenki szerintem, ha egy jól működő termékről lenne szó.)
A legnagyobb tragédia számomra az, hogy ezeket a tüneteket nem kánikulai melegben sikerült produkálni, hanem sima, átlagosan meleg napokon, amikor a hőmérő 22-25 fok körül volt. Ellenben, amikor lehűlés következett és 20 fok vagy annál kevesebb volt a hőmérséklet, azt mondom elfogadhatóan működött, napi egyszeri újrakenéssel jó volt, elment szódával. 




Pozitívumok:
- kellemes illat (Fontos: csak a dezodor önmagában való illata kellemes, amint keveredik az izzadtságban található bacikkal, ott már nem lesz kellemes az illat.)
- nem hagy maradandó foltot a ruhán
-természetesebb alapanyagok 
- akciósan az árán nem lehet akkorát bukni: 599 HUF

Szerettem volna, ha valaki eltántorít a dezodor megvételétől anno, de mivel ez nem történt meg, így én tántorítanék el másokat, azaz Titeket. Aki egyáltalán nem izzad, vagy csak tényleg nagyon-nagyon minimálisat, azt is 10 környi sprint után, annak ez a dezodor jó lehet. Hogy másoknak mennyire válna be, ez időjárás kérdése is. Enyhén meleg időben, ahogyan észrevettem, elfogadhatóan működik, szóval átmeneti megoldásnak jó lehet, de se több, se kevesebb. Picit szomorú vagyok, de ez van, itt is sok békát kell megcsókolni, mire megtalálja az ember a hercegét. Kár, hogy az én hercegem megvolt, csak eltűnt a boltok polcairól...:) 

10 megjegyzés:

  1. Én elég hamar feladtam az alu mentes deó keresgélést. Nehéz olyat találni, ami tényleg jó is, ha meg semmit nem ér és csak ki kell dobni, és másikat venni,akkor inkább megveszem a kis Rexonámat, mert még nem okozott csalódást. Sajnos elég izzadós vagyok, és ha ehhez még hozzájön a 30+ fok és egy jó kis vizsga, oda kell a védelem.

    VálaszTörlés
  2. Még nem használtam ilyen alumíniummentes meg természetes összetevőjű dezodort, de ki szeretném majd próbálni, viszont akkor nem ez lesz az. Köszi a tesztet :)

    VálaszTörlés
  3. Én a Rossmannak az Alterra alumentes dezodorjával jártam így, egyáltalán nem használt, egyáltalán nem fedte el a szagokat...Inkább visszatértem én is a Rexonához, már az 5. kis flakont veszem belőle, még egyszer sem hagyott cserben :) Igaz, hogy nem alumínium mentes, de ha nem bűzlök tőle és nem izzadok olyan mértékben akkor ez nem érdekel. :)

    VálaszTörlés
  4. sziasztok:)
    én is végigfutottam a köröket, szerintem az összes Al mentes dezodort próbáltam, de egyik rosszabb volt, mint a másik. konkrétan büdösebb lettem tőle, mint ha csak szimplán izzadtam volna. de mivel évek óta nem használok mást, nem lehetett a méreganyagok kiürülésére fogni.. télen pl nem volt gond, de egy műszálas ruha kínszenvedés lett.
    szóval kb 3 év után itt tartok:
    CD, fújós, citromfüves vagy gránátalmás. izzadok néha, de ez vmi fantasztikus, pedig nincs benne Al, mégis tökéletes. imádom, nem is drága, asszem olyan 800,- körül van, de nekem napi 1 (reggel), néha 2 (este, lefekvés előtt is) fújással is már fél éve bírja. nincs jobb nála, kényelemben verhetetlen.
    olívia krémdezodorok: gerániumos állagra, ylang-ylangos illatra győzött meg. leszámítva azt a kényelmetlenséget, hogy reggel a kezemmel fel kell olvasztani, (olyan mint egy kis tégelyes szájbigyóka), irtó jól teljesít. 700-800 között mozog az ára, a duna plázai üzletükben kapható (nem tudom, van-e máshol...) és konkrétan illatosat izzadok tőle:) de ilyen melegben inkább sprayzek, attól nem ver le a víz. a másik 3 évszakra viszont kitűnő választás.

    VálaszTörlés
  5. nem rég írtam róla énis tesztet.... hasonlóan szerepelt nálam is :/

    VálaszTörlés
  6. Én a Nivea alumíniummentes stiftes izzadásgátlóját és ugyanígy alumíniummentes dezodorját (mindkettőt jázmin illatban) használom már évek óta és nekem ez a kettő bevált termék együtt egy átlagos napra. Reggel öltözéskor bekenem magam az izzadásgátlóval, majd pár perc múlva ráfújok a dezodorral és már jó is a dolog. Mondjuk egy tesióra után vagy ilyenkor nyáron, azért fel kell frissíteni egy idő után, de olyankor én csak a dezodorral odafújok aztán pá :D Barátaimnak és ebből adódóan gondolom másoknak is lehet, hogy fura, hogy két terméket használok egyszerre, de nekem így működnek tökéletesen, szóval amíg védenek, addig ők a favorit alumentes izzadásgátlóim :))

    VálaszTörlés
  7. Sunny a számból vette ki a szót! Már nagyon vártam az újabb posztodat az alumentes dezodorokról, tudod, hogy az előzőeket is szemmel követtem. Azóta én is sokmindent próbáltam, Alverde zsálya-citromfüves fújós, Balea Med, Balea deospray-k, sőt még a Crystals kristályhengerét is, de hát ő vicc! :D De amihez mindig visszatértem az a Nivea Pure&Naturals volt, könnyebb napokon megtette simán a stift is, de melegebb napokon kellett a + deospray, úgy ahogy Sunny is használja! :) Még keresem én is az igazit, de nem adom fel, 2 éve vagyok alumentes, sosem tértem vissza alushoz, úgy gondolom, ha valamit már elkezdtem, nem kéne hazavágni kemikáliákkal, hiszen nem véletlen kezdtem el! :)

    VálaszTörlés
  8. A rózsaszín változatát használom egy ideje, illetve most szüneteltetem. Az elején, míg nem volt nagy meleg egész jól teljesített, de amint jött a melegebb idő, úgy lett egyre kiábrándítóbb. Alapvetően nem vagyok izzadós, de ettől olyan büdösnek éreztem magam, hogy még dezodor nélkül sincs olyan szagom. Így most visszatértem az alumínium tartalmú termékekhez, aztán télen elhasználom a maradékot.

    VálaszTörlés
  9. Amwayt próbáljátoj ki, semleged illatú, természetes deo.

    VálaszTörlés
  10. Én a Dr. Organic aloe verás deoját próbáltam ki elsőként, mint alu mentes deo-t. Sok jó véleményt olvastam előzőleg róla, s az összetevői ennek a legtermészetesebbek. Drága (Müller 2790Ft), de gondoltam 3 hónapra elosztva megér egy próbát. A legjobban ennek tetszett az illata a citrusos jegyek miatt. Semmit nem használt. Tocsogott a hónaljam (ami önmagában várható is egy alu mentes deo-tól)de ami a legkellemetlenebb volt a munkahelyi társaságban: ápolatlanság benyomását keltettem a szagommal. Bűzlöttem. Szép és jó, hogy ez legalább nem mérgez, de semmi értelme felkenni!!!
    Azzal nem értek egyet, hogy most ürülnek ki az eddig elzárt mirigyeim, hiszen az izzadság önmagában szagtalan! A bőrünkön és szőrszálainkon megtelepedett bacik által válik kellemetlen szagúvá. Szóval keresgélek tovább.
    Zsuzsa

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com