2014. július 5., szombat

A nyertes...

Sziasztok! 

Nagy nehezen ez a sorsolás is meghiúsult, mert a toll nem akart fogni, utóbbi 2 nap úgy néz ki nem nekem lett kitalálva. Viszont, a szerencse valakinek kedvezett és ez nem más, mint a 9-es számú versenyző a jelentkezés sorrendjében, aki Dalma :) névre hallgat! Dalma, mindjárt írok Neked egy levelet! :) 

Hogy személyesebb legyen a sorsolás, a saját bioderma neszesszeremben ráztam össze a dolgokat, sejtetve, hogy a nyertesre is ugyanez a csomagocska vár!
 




Lányok, kérlek Titeket, hogy máskor figyelmesebben olvassatok: ketten lehagytak egy fontos mondatot a jelentkezésükről, egy ember  csak azért jelentkezett, hogy a gusztustalan hozzászólásával direkt keresztbe tegyen, egy pedig megpróbált átvágni, ketten pedig kétszer is jelentkeztek a játékra. Elég rossz arány ez, pedig szerintem elég egyértelmű voltam, és senkit sem kavarhattam meg sem a plusz esélyekkel, sem semmi mással. Ha én tisztán játszom,úgy gondolom az a minimum, hogy Ti is így tegyetek! :) 

7 megjegyzés:

  1. Oh, majdnem :( Na, majd legközelebb. Gratulálok a nyertesnek. :)

    VálaszTörlés
  2. Pont ott voltam előtte, nofene :D Gratulálok Dalmának! :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a szerencsésnek!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a nyertes nevében is! Öröm látni, hogy örültök más sikerének! :) Legközelebb pedig hátha mellétek áll a szerencse, sokatoknak tényleg egy hajszálon múlt ez a dolog! :)

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com