2014. július 12., szombat

Blogajánló-Az eddigiek I.-V.

Blogajánló- Az eddigiek 


Sziasztok!

Láthattátok, hogy már egy kisebb csokornyi blog összegyűlt azok közül, akiket jó szívvel ajánlottam Nektek. Most belinkelgetném mindegyik blogot, a hozzájuk tartozó bejegyzés linkjével együtt, hogy legyenek meg egy helyen és újra közönség elé kerülhessenek, hogy fel tudjatok rájuk iratkozni, ha még ezt nem tettétek meg! (De bízom benne, hogy sokatok megtette már eme fontos lépést, hogy ne tévesszétek szem elől az általam ajánlott leányokat!:))

Remélem, sokukkal egyre több helyen találkozhatok majd, legyen szó blogtaliról, vagy éppen egy sajtóeseményről! És akkor a teljesség igénye nélkül, itt vannak az eddig ajánlott blogok, remélem sokatok örömére!
Red lips and coffee

A legelső blog Freja blogja volt, de kiderült, hogy azt Cintia írta álnéven és mivel bejött a dolog, így a mai napig ezen a blogon érhetitek el őt!
URL: www.redlips-and-coffee.blogspot.hu

 Daily beauty and lifestyle

URL:http://szepuljunk.blogspot.hu/
Sajnos, elég régen frissült ez a blog, pedig tudom, hogy jó írónővel van dolgunk. Ennek ellenére őt is bevettem ebbe a körbe, hiszen feltűnt az ajánlott blogok között! :) 

You are my cup of tea 

Ha jól látom, a csajok azóta is töretlenül folytatják a blogolást és még sikeresebbek, mint azelőtt voltak. A design azóta még letisztultabb lett, de a bejegyzések fő irányelve nem változott. 

Pinkhiena

Flóra blogja a mai napig az egyik kedvencem az újonnan kezdett beauty blogok közül. Nagyon alapos, és tényleg mindenfélével találkozhat az ember Nála. Szerintem abszolút kiemelkedő, és nagyon szerénynek is tűnik, ami nálam pluszpont. 

Tatus blogja 
Tatus blogjára véletlenül találtam rá, akkor egy kicsit el volt keseredve, de ennek ellenére úgy érzem, nagyon szépen halad előre, még, ha csak kisebb lépésekben is teszi ezt. 
Kamii szintén nagy kedvencem az utóbbi időben. Már csak azért is, mert látom rajta, hogy elég kitartó, folyamatosan jelentkezik és hogy nagyon is feszegeti a saját határait új dolgok kipróbálásával és azok dokumentálásával a blogon. 

Ők lettek volna azok, akik eddig szerepeltek a blogon és felfigyeltem rájuk a megtalálás után. Bízom benne, hogy még lesznek új kedvencek, akiket felfedezhetek Magamnak és Nektek is az év további részében! 

Viszont egy valamit leszögeznék: ezek a blogok nem kuncsorogtak azért, hogy kirakjam őket.  Maguk érdemelték ki azt, hogy ide kikerülhessenek, minden egyes alkalommal dolgoztam, hogy meglepetésként érje őket is a dolog, tán csak egy blogon hintettem el, hogy meglepetés készülődik. :)
Megjegyzés: 
Néha meg-megtaláltok páran, hogy rakjam ki a blogotokat sitty sutty, nektek szükségetek van a reklámra- de ez nem így működik. Főleg nem úgy, hogy nem egyszer volt rá példa, hogy az adott blogon 2 bejegyzés volt és úgy panaszkodott nekem valaki, hogy alig nézik a blogját, segítsek már neki és amikor leírtam, hogy még ki sem alakult a saját stílusa, főleg, hogy 2 bejegyzésből pedig nem tudok semmit sem leszűrni, akkor jött a sértődés vagy a szó nélküli továbbállás.  Blogot ajánlani lehet természetesen, és én örülök is neki! De kell bele valami plusz a rendszeresség mellé, ami lehet különlegesség, akár stílusra, fotókra, fogalmazásra. 2 bejegyzéssel, bennük 4-6  egyszerű mondattal meg nem szeretném nevetség tárgyává tenni magam. Ezt remélem sokan megértitek és átérzitek azért a helyzetet. Blogot ajánlani még mindig van lehetőség, ha a megfelelő bejegyzéseknél teszitek ezt meg (vagy e-mail-en), nem pedig  úton-útfélen, passzív-agresszív módon! (Igen, ez enyhe célzás a néhai blogcím spammoló kommentelőknek!:D Magas labda volt, bocsánat, le kellett csapni...)De, így már remélem érthető, hogy miért nem rakok ki mindent és mindenkit a blogra. 

9 megjegyzés:

  1. Át fogom nézni őket. Általában ha keresek egy terméket a neten, akkor szoktam blogokra tévedni és ha tetszik, megnézem a többi bejegyzést is és esetleg olvasóvá válok. Szomorú is vagyok, mikor néhányan befejezik a blogolást.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó dolog ez az ajánló, szimpatikus blogokat mutattál nekünk :) A Pinkhiénának meg különösen örülök, mert Flóra csodálatosan szépen dolgozik, alapos, preciz és lelkiismeretes, nagyon megérdemli, hogy minél többen olvassák őt :)

    VálaszTörlés
  3. Flóra blogját én is nagyon imádom, és a személyisége is szeretetre méltó, nagyon örülök, hogy megismerhettem élőben, és találkozhatok vele viszonylag sűrűn :) Tatus blogját is előszeretettel olvasom, nagy rajongója vagyok.
    A többi blogot is nagyon szeretem, egytől egyig tehetséges lányok, remélem sok olvasóval lesznek gazdagok és sok-sok megkeresésben lesz részük :)

    VálaszTörlés
  4. A Pinkhiéna blogot régóta követem, szimpatikus Flóra és a blogja is tetszik, Kamii-ra pedig azt hiszem pont a te ajánlásodra találtam rá :)

    VálaszTörlés
  5. Mindegyikőjüket olvasom és szeretem. :) Úgy látszik hasonlóakat szeretünk. :)
    A többihez: :D Teljes mértékben egyet értek veled. Nekem is szoktak úgy kommentelni, hogy ír két szót, meg a blog elérhetőségét. Hogy őszinte legyen, ritkán szoktam csak megnézni ilyenkor a linket. Viszont! Sok blogra találtam rá úgy, hogy többször is kommentelt az írója, szimpatikusak voltak a hozzászólásai, és megnéztem a profilját, hátha ír blogot. Több helyre is iratkoztam már fel így. Szóval én sem szeretem, ha ilyen agresszíven nyomják az arcomba.

    VálaszTörlés
  6. Én is ismerem mindannyiukat, szerintem pár lányra szerintem még nagyon az elején iratkoztam fel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen de skizofrén dolog azt írni, hogy mindannyiukat ismerem, ismerem magamat hurrá! :D

      Törlés
  7. Én nem mindenkit ismerek, de pl. Flórával épp tegnap találkoztunk :D

    Köszönöm, hogy én is itt lehetek a listában :)

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com