2014. július 20., vasárnap

L'Oréal Elseve Total Repair Extreme balzsam | Teszt


Sziasztok! 

Még a L'Oréal csomagban volt ez abalzsam. Legutóbb lemaradt a haul bejegyzésből, mert bevallom, erre voltam a legkíváncsibb a termékek közül, így rögtön rávetettem magam és beköltöztettem a fürdőszobába. Most van, hogy több mint egy  hónapja használom a terméket, így remélhetőleg megérett már arra, hogy bővebb és megbízható véleményt formálhassak róla! 

Amit ígér:
-Teljes újjáépítő hatás
-Lezárt hajvégek
-Puha és selymes haj
"Szakértő ápolás a nagyon sérült és kiszáradt, töredezett végű haj számára. Új koncentrált összetétel újjáépítő hatóanyagokkal LAC + CÉRAMIDE
-teljes újjáépítő hatás: a hajszál 10 rétegéig hatol, hogy belső szerkezetében újjáépítse a sérült kötéseket
-hatás egészen a hajvégekig: kitölti, simítja és védi a hajszál felületét egészen a hajvégekig." 


Ár: 799-899 HUF
Lelőhely: DM, Rossmann, Auchan
Mennyiség: 200 ml 

Amit betart: A hajam tényleg erősebb, bársonyosabb és könnyen kezelhetőbb a használata után, ez a változás ugye legelső napon szembetűnő mindig. A hajmosás utáni félszáraz hajam kifésülésénél azt vettem észre, hogy: jé, ez nem is rémálom. Az illata kellemes, és nekem bevallom nagyon tetszik, ráadásul tartós is. Hajmosás után 2 napig még biztosan érezhető. Ez jó hír annak akinek bejön az illat, viszont rossz hír annak, akinek nem fogja elnyerni a tetszését ez az illatfelhő. Elővigyázatosságból javaslom a megszaglászást a vásárlás előtt, mert 2 napig tuti benne van a hajban, és egy "nem tetszik" esetében sok kellemetlen perctől kímélheti meg magát az ember.






A hajam érezhetően és láthatóan vastagodott a használattól, és aminek kifejezetten örülök, azaz, hogy csak a balzsamot használva értem el ezt a tartós eredményt, nem kellett semmilyen humbug szöveget keresnem hogy: jaj csak a sampon+balzsam+spray meg még 2 másik balzsammal együtt használva hatásos csak ez a termékcsalád. Ez jó pont. Igaz, lehet csak azért működik ilyen jól nálam a balzsam is, mert amúgy alapjáraton csak koffeines samponokat használok mellette! Ezt a tényt ne felejtsétek el! Egy sima, mezei samponnal nem tudom megmondani, hogy ugyanezt sikerül-e produkálni vele, de a koffeines sampon + ez a balzsam kombó beváltnak tűnik, így aki hezitál, annak bátran ajánlom!

A hajvégeimmel kapcsolatosan annyit megjegyeznék, hogy elvileg ez a balzsam le is zárja a hajvégeket és helyreállítja azokat, de ebből én nem igazán vettem észre semmit. Az a hajvégem, ami alapból sérülve, kettéválva volt, azon nem tudott segíteni tartósan, viszont a többi, úgymnd "normális" hajvégeimnél bevált megelőzésre, mert sokkal kevesebb az új, sérült hajvégem, mint annak előtte. Sőt, mondhatni alig-alig van ilyenem most már.



Ami gondot okozhat, az az, hogy a flakont az elején nehéz kezelni, nehéz kinyomni belőle az anyagot. Ha az első 2-3 alkalmon túl van az ember, akkor nincs gond, mert egy puhább műanyagrészhez érünk, ahol nem jelent gondot a materiál kinyerése.
 Ha rendesen használjátok a balzsamot, akkor semmilyen gond nem üthet be, én egyszer ügyesen az egész fejemre/fejtetőmre felkentem a balzsamból, de hamar rájöttem, hogy helytelenül használtam a terméket, mert elég hamar zsírosodni kezdett a hajam. Most már ha teszek is néha  a fejem búbjára, nagyon-nagyon minimálisan rakok, és így már nincs gond vele, nem zsírosít ebben a formában, csak el kell találni a megfelelő mennyiséget (én egy mogyorónyit szoktam eloszlatni ott). Erre figyeljetek azért oda, és ha látjátok hogy a fejtető nem szereti, zsírosítja azt, akkor inkább maradjatok annál, hogy a hajatokat, a fületek kezdetétől  egészen a végéig balzsamozzátok be!
Szerintem egy nagyon jó kis balzsam lapult anno a csomagban, szívesen használom és ajánlom, mert hosszabb idő után sem okozott problémát nálam. Konkrétan most szoktam rá arra, hogy egy balzsamot minden hajmosásnál használjak. Azelőtt 2 hetente raktam valamit a hajamra, de itt ki is fúlt a dolog akkoriban...
 A hajam láthatóan vastagabb is lett és ezt a mostanában kihulló hajszálaimról is meg tudom állapítani. Egyedül a csomagoláson és az adagoláson változtatnék. Vagy egy teljesen az elejétől a végéig egy puha nyomható tubus, vagy pedig egy pumpás kiszerelés nagyobb előnyt adna a terméknek, szerintem ezt érdemes átgondolni.

* A termék a goodie bagben lapult, az, hogy kaptam, nem befolyásolt a véleményalkotáskor!

6 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem ezt a balzsamot, samponnal együtt használom. Kevés is elég belőle és csodákat művel a hajammal. A DM-ben lehet kapni 1799 Ft-ért szettben, 400 ml sampon és 200 ml balzsam, én ott szoktam venni, mert sokáig elég és árban is jobban jön ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, akkor Neked csak megerősítés volt ez a bejegyzés! :)

      Törlés
  2. Jól hangzanak ezek a termékek. Egyébként le tudnád írni, hogy kb. milyen illata van? Én szeretem, ha a samponom és balzsamom hosszan érződik a hajamon, kíváncsi vagyok, hogy ennek vajon milyen lehet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú...pontosan nem emlékeztet semmire sem az illat, így nehéz leírnom. Illatban inkább olyan letisztult, nyugis, de semmi esetre sem olyan édes-negédes-gejl vacak, mit amit néha 1-1 márka leművel. (Ez jó hír, mert a legutóbbi parfümös posztod óta tudom, hogy amúgy sem szereted ezeket az illatokat!:))

      Törlés
  3. Én is kipróbáltam,sajnos hosszútávon nem érzékeltem,hogy újjáépíteni a hajam szerkezetét. Tény,hogy jobban kezelhető,viszont ezt minden 2. ilyen termékkel el lehet érni. Amire viszont azt tudom mondani,hogy ténylegesen segített,hogy a hajvégeim szépek legyenek,az a meleg ollós hajvágás,és a kevin murphy termékek. Ezekről min d aWhite Hairben értesültem,amikor erre a meleg ollós hajvágásra mentem,ajánlottak sampont és balzsamot egyaránt. Vettem is 1-1-et,próba szerencse. Kb 1-2 hete használom ezeket,és mintha mindennap fodrásznál jártam volna,gyönyörű fényes,egészséges a hajam,és már nőtt is 1,5 centit,ami az én esetembe ritka,mivel 1 hónap alatt,ha nő ennyit a hajam. Érdemes ellátogatnod a szalonba,csoda szép hajad lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem azért nem minden második termék ilyen, hogy újjáépíti a haj szerkezetét. Nekem legalábbis volt ezelőtt vagy 3 különböző balzsamom, és egyik sem hozott hosszútávon ilyen eredményt. A melegollós hajvágásról már hallottam, elvileg szépen lezárja a hajvégeket, így kevésbé töredezik a haj is. Ebből a szempontból hasznos és vonzó ez a vágás a számomra is!
      Most ezt lehet bántónak fogod találni, mi több biztos, de szerintem egy frissen vágott hajat vágás után könnyebb rendben tartani majdnem bármilyen termékkel, mint egy régebben vágott hosszúságút. Szerintem a kiinduló pont a nem mindegy. Ha vágva van a haj, akkor a szerkezet is frissül, könnyebb kezelni. Erre csak pluszt rak az, hogy milyen termékket használ az ember. Nyilván a professzionálisabb darabok nagyobb eredményt hoznak. Köszönöm az ajánlást, nyitott vagyok erre is természetesen! Utóbbi hajjal, ami régen volt vágva bánni is nehezebb, érzem én is, ezért is fogok hamarosan ha minden igaz fodrászhoz menni.

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com