2012. július 9., hétfő

Veet zselégyanta


A tavalyi reklámok hatására vettem meg. Nagyon sok jót hallottam róla. Na de hogy ebből mi is volt igaz? Most megtudhatjátok!
A bal oldali van meg/ Kép forrása Google


2 fajtája van a piacon. Van egy rózsaszín normál- illetve egy kék érzékeny bőrre mandula olajjal. Én az utóbbit vettem meg. Sokféle áron láttam már. 3000-2800-2400-2250 HUF-ig terjedően.-> Én a legutolsó áron jutottam hozzá, egy DDA üzletben.
Lássuk az alap felszerelést! Adott egy bödön védőfóliával, 10 db lehúzócsík, egy spatula fekete ponttal, és egy műanyag tető. Nem akartam elhinni, hogy csak ennyi a felszerelés. Aztán utána olvastam a neten, hogy meleg vízzel a gyantázás alkalmával fennmaradt dolgok eltüntethetőek. Ráadásul a lehúzó csíkok is újrafelhasználhatóak, szuper! 

Tapasztalatok: 
- Ötletes a spatula megoldása! Ha túl melegre sikerülne melegíteni a gyantát, a fekete pötty helye pirossá változik, benne egy fekete X-szel.
- Próbáltam már a rendes gyantát is, de ez tényleg kevésbé fájdalmas. 
- Nekem a 10 db lehúzó csík nem igazán volt elég. Pláne, hogy kimosás után meg is kellene várni, hogy megszáradjanak. Így hát vettem 1 csomag sima lehúzó csíkot 200 HUF-ért, ezzel is ugyanazt a hatást érhetjük el, mint a hozzávalókkal. Arra azért érdemes figyelni, hogy a két fajta lehúzó csíkot kezeljük külön! Látszatra is meg lehet őket különböztetni, de jobb a biztonság, az újrahasználhatóak ne landoljanak már a kukában!
- Meleg víz hatására tényleg lejön a zselé.
- A melegítéssel adódtak gondjaim. Fél perc nem volt neki elég, hogy normális állagúvá váljon, de ha beraktam még 20 másodpercre, akkor az túl sok volt neki, és a spatula is pirossá változott. Így várnom is kellett a gyantázással. Mivel minden háztartási micro más, jobb ha magunk kísérletezgetünk. Nekem kb. 40 másodperc után szokott oké lenni első használatnál, de ha másodszorra teszem be, elég 15-20 másodperc a második menethez.
- Az illata nagyon jó! Nem büdös, nem olajos, friss! A korábbi Veet termékekhez képest szuper!
- Több alkalomra is elég. Nem 1, nem 2, nem is 3, hanem szerintem legalább 6-8. Ez egy kicsit kárpótolhat a borsos ára miatt.
- Nem sértette fel a bőrömet, szőrbenövést sem sikerült produkálni. Egyedül a belső combomnál volt egy eset, ahol letépés után 1-2 szőrszál helye vérzett, de ez szerintem a rossz mozdulatomnak köszönhető.

Negatívum:
Elég drága, de ha nem bírod, a fájdalmat szerintem megéri.
Nagyon pepecselős műveletről van szó. Akinek sose volt tapasztalata a gyantával, annak egy életre elveheti a kedvét. Számolni kell legalább 1 órával!
-  Idő mire megtanulja az ember, hogy milyen rétegben kell fölvinni a bőrre a spatula segítségével az anyagot. Elég egy nagyon vékonyka réteg is. Vastagabb réteg esetén sajnos kínlódás a vége, és nem is szed le semmit a szőrszálakból.
2-2,5 hét után azért már látszanak a szőrszálak.
A negatív tulajdonságai számomra eltörpülnek, mert számomra az volt a lényeg, hogy ne fájjon annyira a művelet, mint a normál gyanta esetében.  Kb. 4 alkalommal használtam a terméket, de van benne még jócskán. Én újravenném. De aki már megszokta az eredeti gyantapatronos megoldást a bőre és a fájdalmat is jól bírja, annak az anyagilag mindenképpen jobb megoldás! Ezt inkább azoknak ajánlom, akik nem bírnak túllépni a fájdalmon. 

2 megjegyzés:

  1. azt szeretnem kerdezni hogy valamilyen modon nem lehet melegen tártani gyantazas közbe,, hogy egy melegites eleg legyen?

    VálaszTörlés
  2. azt szeretnem kerdezni hogy valamilyen modon nem lehet melegen tártani gyantazas közbe,, hogy egy melegites eleg legyen?

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com