2013. november 3., vasárnap

Viszonyom a MEXX-el -Vélemény

Sziasztok!

Ugyan a sajtótájékoztatóra nem jutottam el sajnos, de ennek ellenére kaphattam egy parfümöt tesztelés céljából. Azelőtt is volt a birtokomban Mexx parfüm, így, a mostani bejegyzésben lesz mit olvasni., ami az előző tapasztalatokról is szól.Vágjunk is bele!

Ismét, nem egy számomra idegen márkáról van szó, igaz én a parfümök vonalán ismertem meg a márkát, még 16 éves koromban.

Mexx-Wild
A legeslegelső parfümöm, amit a saját zsebpénzemből vettem magamnak, névnapi ajándékként . Már az üveg is tök mutatósra sikerült, nagyon szeretem a színes üvegeket amúgyis. A Mexx Wild & Nice párosából a Wild névre keresztelt darabot vettem meg, akkoriban 3990 HUF-ért. Igazából a Nice-ért indultam, de nem volt belőle kicsi kiszerelés, így a Wild landolt a kosárban.
Nagyon erős, de szerintem inkább elegáns illatot kapunk. Már akkoriban is nagyon tartós volt ez az illat, ráadásul a minősége semmit sem romlott az évek előrehaladtával. A nyár folyamán fogyott el teljes egészében a parfüm, igaz már csak 2 fújásnyi, ha volt benne, de az sem romlott meg. Így, ez alapján szerintem teljes mértékben, nyugodt szívvel állíthatom azt, hogy ez a márka nem zsákbamacska.



Mexx-Fly High
Ebből a parfümből egy sima, EDT változatot kaptam, 75 ml-eset, Bécsben. Talán, illatban is olyan dinamikus, friss, mint a most kapott parfüm, de ez valamivel lágyabb,kifonomultabb és nincs benne az a női szexiség, dögösség. De nem is baj ez! Én mindig éreztem benne a ribizlit, ez volt az első, amit mindig kivettem belőle, akárhányszor magamra fújtam. Mára, ebből  csak pár búcsúfújásnyi maradt meg. De ez sem romlott meg, vagy lett volna bármilyen minőségbeli problémája az elmúlt évek folyamán, úgyhogy nagyon nagy gratula neki! Igaz, mindkét parfümöt különös óvatossággal óvtam a napfénytől és a melegtől, így nem is csoda, hogy újkori pompájukban vannak még minden téren (illat, tartósság). 

URL: http://i.iparfumeria.hu/view/7/mexx/mexflhw_ddsp10__2.jpg
Ne haragudjatok az iparfumériás képért, sajnos ezt a darabot elfelejtettem előre befényképezni! 

Mexx-Energizing
A harmadik parfüm pedig, a Prestige Products Kft. által került a birtokomba, amiről már rengeteg oldalon olvashattátok a lányok jobbnál jobb beszámolóit. Engedjétek meg, hogy én is pár sorban ugyan, de meséljek erről a parfümről Nektek. 


Szerintem, a főbb illatjegyeket már mindenki ismeri, így inkább a rám gyakorolt hatásáról szeretnék írni. A legelső, amit tapasztaltam az az, hogy az őszi fáradtság és búskomorság érzetemet elvesztettem, hála a reggeli parfümözésnek, ami tényleg energiától kicsattanóvá tesz engem is. Tényleg más a hozzáállásom is a sulihoz, a munkához, ahhoz, hogyha valamit csinálni kell. Nem az van, hogy "jaaaj ne", hanem inkább "igen, megcsinálom, hol a feladat? le akarom tudni most már, ne halogassuk!" Azelőtt is hittem abban, hogy az illatok befolyásolhatják az emberi hangulatot, ezzel a parfümmel ez csak bebizonyosodni látszik.


Szerintem, tartósság szempontjából sokkal jobban sikerült, mint az előzőleg bemutatott Puma Sync darab, holott az is ez energikus, dinamikus illatként lett bemutatva, bár tény, hogy a csomagolásával a fiatalabb korosztályt célozta meg. Nem mondom, hogy még este 8 órakor is intenzív az az illat, ami körül leng, de érezhetőbb és sokkal maradandóbb, nem csak 3-4 órára szól a tartóssága. Na ez az, amiért azelőtt is szerettem a Mexx parfümöket!



Tovább is van, mondjam még? Bár, ezt sokatok, túlzásnak fogja érezni szerintem, mi több, megtévesztésnek is, de ezt a parfümöt bele akartam venni az októberi kedvencek rovatba is, de annyira siettem azzal a bejegyzéssel, és már annyira a mindennapjaim részét képezi ez a parfüm, hogy teljesen természetesnek vettem, hogy igen, őt viselem mindennap. Így, még a kis pakkba is elfelejtettem berakni fotózásra. Létezik hogy ilyen szeleburdi lennék mostanában?  Minden esetre, azt el kell mondjam, hogy most sem csalódtam a márkában, remélem a jövőben is hasonlóan minőségi termékekkel rukkolnak elő a parfüm vonalon. 3-ból 3 megelégedettség a részemről szerintem igazolja, hogy tényleg nem kispályásak a témában, az alkotók! Azt kívánom, bár több márka tudná így tartani magát minőségileg az évek múlásával, mint, ahogy ők teszik ezt! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com