2013. november 18., hétfő

Dermofil paszta-Vélemény, Teszt

Sziasztok!

A Dermofil paszta, szerintem sokatoknak ismerősen fog csengeni. Régóta a boltok polcain figyel, bár nem olyan figyelemkeltő köntösben, mint ahogyan azt sok jól menő terméktől megszokhattuk volna. Mégis, némi gondolkodás után úgy döntöttem, próbát teszek vele.

Első körben, szerintem érdemes meggondolni az egyszemélyes vásárlást. Mindjárt írom is, hogy miért: hatalmas adag tulajdonosai lehetünk, ami nem baj, ellenben ha nem válik be a termék, az ára szívfájdító lehet, főleg egy zsebpénzből élő fiatalnak. Így, szerintem érdemes 1 barátnővel közösen venni egy ilyen kis bödönt, majd azt elfelezve és egy spatula segítségével 1 gyógyszertári kenőcsös tégelybe átrakni. Szerintem, ha csak tégelyt kértek a gyógyszertárban azt is kiadják, nem kell drága dolgokra gondolni, 100 forintnál nem kerülhet többe a kis 30 grammos tégely.



Mennyiség:
Ár: 1300 HUF
Lelőhely: Rossmann,Dm

Már a használata is sokféle lehet, ugyanis lehet közvetlenül a pattanásokra is kenni belőle, vagy arcmaszkként is lehet használni. Én mindkét módon használtam, ezért szeretnék mindkettőről teljesen átfogó képet adni.

Pattanásokra

A leírás szerint kb. fél óráig, 20 percig kell az arcon hagyni a pasztát, majd pedig meleg vízzel leöblíteni azt. Bevallom, én nem tartottam be ezt a 20 percet, sokkal jobban szeretem ha legalább 1-2 órán át van rajtam. A pattanásokat attól függően, hogy milyen stádiumban vannak, szépen elmulasztja. Ami már fájdalmas, korai szakaszból kilépett, azt megérleli, ami korai szakaszban van, azt lehúzza. A köztes szakaszban viszont nehezen vethető be, ezt észrevettem, épp ezért, egy kicsivel több használatot, újrakenést és türelmet igényel ez a fajta kezelés. A többi elő- és utó szakasznál már akár 1 kenés is csodát tehet, pláne, ha éjszakára fennhagytam a pakolást.
A megérett pattanásról viszont érdemes hamar eltávolítani a cuccot és megfelelően lekezelni azt. Azért fontos ez, mert a benne található cink-oxid, nehogy hegesedést, vagy kráter jellegű pattanás-utónyomot hagyjon maga után, mert az kellemetlen lehet. Nekem, egy már ebből kijutott, de olvastam, hogy másnál is felbukkant ez a probléma. 
 Egy jobb-féle hámosító kenőcs, minden esetre nem árthat otthon! Biztos, ami biztos, tudjátok...  




Arcpakolásként
Húha. Mivel teli van mentollal, ha kisebb helyeken pöttyözgettem tele magam, akkor is éreztem a hűsítő, kellemesen hűtő érzést. Nyáron ezért nagyon hálás voltam. Viszont, teljes arcpakolásként használva, igencsak megosztóak lehetnek a vélemények. Én szabályosan fáztam a teljes terület bekenése/befedése után, annyira kijött a mentol. Igaz, én még csak jól jártam, mert valakinél a könnyezés is előfordulhat, úgyhogy erre érdemes szerintem mindenképpen figyelni!
Az arcpakolással már nem vagyok olyan bátor, ezért olyan fél óra körüli időt szoktam neki hagyni. Szép puha arcbőrt eredményez, én előtte arcot is tisztítok az Exfobrusher-rel, hogy tudjam, tényleg tiszta bőrre vittem fel a cuccot. Nektek is ezt tudom tanácsolni mindenképpen! 
Persze, ez a termék erősen szárít, főleg ha az államon vannak pattanások, és azokra kenem akár pakolásként, akár maszkként, a szám mindig megérzi és jó cserepes lesz. Úgyhogy a száj és az arc szükséges területein mindenképpen ajánlom a hidratálást az arra megfelelő termékkel! 
Ennek ellenére, folyamatos használat mellett, szerintem szép arcbőrt eredményez, a pattanások is vissza vannak szorítva, csak bevallom, én annyira nem szeretek fázni. Olyan kellemetlennek élem meg, hogy a házban meleg van, de az arcom fázik, az orrom lefagy, és leesni kívánkozik szinte. Ezt a módit tényleg csak annak ajánlom, aki bírja. 

Ha még bármilyen kérdésetek van, esetleg nem érzitek teljesnek a véleményt, szóljatok és akkor kiegészítem a bejegyzést! Egyelőre, ezeket tartottam a legfontosabb megemlítendő dolgoknak.

10 megjegyzés:

  1. Nekem sosem volt, de a nővéremtől csentem néha egy kicsit, ha kijött valami csúnyaság. Egész arcra kenve pakolásként használtam, de én kb 10 percig bírtam, annyira könnyeztem tőle!! Durva a cucc, de tényleg segít a pattanásokon.
    Szintén nem mai gyerek, de én csak nemrég bukkantam rá, az a Rejuvenál krém, fantasztikus annak is a hatása, gyönyörűen lehúz minden pirosságot, és nincs ennyire durva illata. Érdemes tenni azzal is egy próbát! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ezért nem is kenem szemkörnyékre, a szememhez közeli részeket (orrnyereg, halánték felé), kihagyom, a francba, nem azon az 1 centin fog múlni a hatékonysága. Viszont a fázós érzés olyan rossz...főleg télen, ilyen időben, ami most van, pláne nem szívesen kenném magamra! :D
      Megnézem magamnak én is ezt a krémet, köszi, hogy felhívtad rá a figyelmem! :)

      Törlés
  2. Én nagyon szeretem. :) Egy időben sokat használtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy egy régi jó barátot sikerült, akkor górcső alá kapni! :)

      Törlés
  3. nekem kozmetikus kente fel arcpakolásként nagy kezelés befejező fázisában.. had ne mondjam.. frissen szadizott arcra kenve őrjítően csíp! Kifolyik a szemed és csíp..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen-igen, a szemkörnyéket kerülni kell erősen, sajnos. Igaz, akinek a halántékán vannak pattanások, az tuti megszenved vele. És igen, eléggé csíp, köszönhetően a mentolnak....de legalább érezhetően használ!

      Törlés
  4. Nekem tökéletesen bevált. Egyszerűen imádom. Ha csak egy-két pattanásom van, akkor csak oda teszek, de ha több helyen is fellelhetőek, akkor az egész arcomat bekenem vele, és szerintem a maszk funkciója is remekül szuperál. Bár tény, hogy én is könnyeztem tőle, de nem olyan durván, hogy zavaró legyen. Egész éjszakára fent hagytam, és reggel mikor lemostam, olyan volt a bőröm, mint a baba popsija. Ezt a rutint nem szabad ugye sokszor megismételni, mert ahogyan írtad, szárítja a bőrt. Heti vagy kétheti rendszerességgel használom, és biztosan nem mostanában fogok megválni ettől a csodától. :)

    VálaszTörlés
  5. Jo kiuteses volt a lanyom hata a uszas utan a kloros viztol es teljesen megszüntette

    VálaszTörlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com