2013. november 20., szerda

Haul-Újdonságok

Sziasztok!

Ez a hónap lehetne az újdonságok hónapja is, több szempontból is, ha a blogon történő dolgokat vesszük.  De, most pár olyan dolgot mutatnék meg, ami megdobogtatta még az én kőszívemet is!



Balea zuhanyzás utáni testápoló
Jól látjátok, a Nivea után, a Balea is előrukkolt egy ilyen darabbal, és szerintem nem tette rosszul! Már egy hónapja jártam-keltem a DM polcai között, hogy most mi a búbánat van, miért nem hozzák már be ide is, Németországban már van, meg amúgy is pukkadjanak meg...!
Aztán most kedden, bementem, mondva magamnak: tök mindegy, hogy 100-adszorra is bedugod az orrod, úgyse lesz ott, de nézd meg, maximum egy újabb sikertelen próbálkozással lesz több a listán. De nem, és ott volt! A szívem dobbant, a flakon repült a kosárba, legelőször az árát sem néztem meg. 899 HUF-ért lehet a Tiétek, 400 ml-nyi anyag, majdnem a felével olcsóbbal, ugyanannyi mennyiség, mint a Nivea nagy kiszerelésű, hasonló elven működő terméke.
Valószínűleg 3-4 hétnyi átfutási idő UTÁN pedig a blogon is olvashattok róla egy részletes bejegyzést. Persze, egy gyors bejegyzést is írhatok, de az szerintem nem lenne olyan teljes körű és alapos, mintha kivárnánk ezt az időt. 



Marie Claire + Catrice 4-es szemhéjpúder 
Nem vagyok nagy újságos, még 14-16 éves koromig gyűjtögettem őket, de mai fejjel, egy évben, ha kétszer veszek, már nagy számot mondtam. (Ebből az egyik a Glamour napok, mi más...:D)
Minden esetre, valahol olvastam, hogy a mostani számhoz, egy Catrice szemhéjpúder paletta jár, az újsággal együtt 495 HUF-ért. Na mondom, ez a hülyének is megéri, pláne nekem, na akkor jön is velem szépen haza! :) 
Az újság, szerintem nem nagy szám, de a paletta, szerintem jól kihasználható, legalábbis ahhoz képest, amiket én régebben láttam, hogy újságokhoz adtak, azok a harsány színek, aztán kitudja milyen kevés embernek állhatott jól, úgyhogy, most egészen jól sikerült ez a kis "ajándék" az újság mellé. A magazinhoz amúgy vannak egyéb kuponok is, akit érdekel, szívesen leírom egy bejegyzés keretein belül, bár, ez nem egy nagy eresztés, be kell valljam. Még az újsághoz jár valami Eucerin arckrém minta, amitől szintén nem vágtam hanyatt magam. De azt mondom, legalább az újság által gyűlik a gyújtós télire, vagy a papírgyűjtésre...:D

8 megjegyzés:

  1. Huha, arra a testápolóra nagyon kíváncsi lettem! Nem is hallottam róla, hogy ők is előrukkoltak egy ilyen termékkel :) Ár/mennyiség arányt nézve megéri.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, a kérdés az, hogy hosszabb távon hogyan muzsikál majd! :) Kíváncsi vagyok nagyon, eddig már 2x használtam, meglátjuk, mit hoz a jövő! Ha tudsz várni kb. egy hónapot, akkor úgyis leírom a tapasztalataimat, és így ha esetleg nem jó, nem lesz kidobott pénz! :)

      Törlés
  2. A testápoló számomra is újdonság, köszi az infót! A paletta nekem nagyon bejön, készítettem róla gyorstesztet, viszont ezek szerint az Eucerin-mintát kilopták az újság mellől :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is megnézem magamnak közelebbről! :) Már ma megakartam, csak szemészetre mentünk, gondoltam nem nehezítem a szemész dolgát (és a sajátomat), bár így is megvakultam sajnos..:D

      Törlés
  3. Én is megvettem az újságot a paletta miatt és milyen jól tettem! :) Viszont Eucerin mintát az enyémből is kihagyták :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, nem lettem az Eucerinnel sokkal gazdagabb, hidd el! :D
      De a paletta miatt, sokkal jobban megérte, és még egy újságod is van! :)

      Törlés
  4. Nálam sem volt Eucerin :D De sebaj, én is a paletta miatt vettem meg :)
    Tegnap meg pont voltam a dm-ben, kár, hogy most olvasom a bejegyzést :D Most majd megint mehetek vissza :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nem vásárlásra akartalak ösztönözni! :D Kitudja, még milyen ez a termék, én is csak ismerkedem vele. Ha még ráér, akkor szerintem várd ki a végét, nehogy az legyen, hogy pénzkidobás volt ez az egész. :(

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com