2013. március 3., vasárnap

Elmaradt haul- Kozmetikumos rész

Sziasztok! 
A nagy leállás előtti illetve közbeni időkből valóak ezek a termékek. Mivel, már minden egybefolyt ezért külön szedem ezt a részt, mert Magam sem tudnám normálisan bemutatni, hogy mikor és hogyan került 1-2 dolog hozzám. Valószínűleg, várható egy ruhás poszt is, a későbbiekben, mert ott is sikerült mindent ömlesztve a magamévá tenni. Talán ez az elszeparálósdi visz egy kis rendszert a dolgokba!



Sampon
Őt már tavaly is sikerült a polcról leemelnem. Nem mondom, hogy nagyon különleges darab. Anno azért nyúltam utána, mert amikor a barátom használta, gyorsan nőtt a haja tőle, nagyon dússá tette és szinte havonta kellett birkanyírásra jelentkeznie. Ettől felbátorodva, én is megvettem ezt a darabot, ami szerintem elég unisex, szóval bárki használhatja. Szépen tisztít, nem mondom, hogy csoda tevő, mégis, most valamiért őt találtam szimpatikusnak ahhoz, hogy ismét a kosaramban landoljon.



L'occitane 
A kis krém minta után, nagyon az agyamba vésődött ez a krém, ezért győzött a shopping ördöge és megvetette velem. Igaz, csak 20%-os a shea vaj tartalma, ami egy kicsit érezhető is, de nem törődök vele túlzottan. Kellett egy kis utánpótlás, főleg a februári hideg napokra. Így már használgattam is belőle és azt mondom megérte az árát! Nagyobb mennyiséget csak akkor használok/használtam, amikor beütötte a mínuszok. Remélem sokáig kitart!

Essence- Alapozó lakk
Még az Essence leárazáson vettem, utólag. Eddig jófélének tűnik, a körömlakklemosás is könnyebb, mint bármelyik más  szimpla alapozó vagy 3in1 lakkoknál.


Babylove törlőkendő
Őróla már olvastam valakinél, hogy jóféle, ezért kipróbálásra megvettem a 15 darabos kis csomagot. Szerencsém volt, mert le volt egy kicsit akciózva, ennek ellenére jobbnak gondoltam. Lehet túl sokat vártam, vagy csak épp rossz csomagot fogtam ki, egy biztos, hogy megbizonyosodjak a sejtésemről, veszek még egy csomaggal belőle.



Neked megvan valamelyikük? Volt már tapasztalatod bármelyikükkel? Esetleg hozzájuk nagyon hasonlóval?
Kérlek, értékeljétek a bejegyzéseket a lent található módokon! 

3 megjegyzés:

  1. A kézkrémtől már a második mini tubussal fogyasztom, nagyon hálás érte a kezem, mert télvíz idején brutálisan ki tud ám száradni! Jó sűrű krém, és érzem hogy a bőröm alatt regenerálja a kiszáradt sejtecskéimet :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nem hiába választottuk ezt! Jóféle! Örülök, hogy nem csak nekem tetszik ez a krém! :)

      Törlés

Szia!
Jó, hogy itt vagy! Ha van kedved, szólj hozzá a bejegyzésekhez.
Egyéb esetekben kérlek ,ide írj: szepsegcsakneked [kukac]gmail(pont)com